Πολλά πράγματα έχουν αλλάξει από τότε που ο Χάρι και η Μέγκαν, ο Δούκας και η Δούκισσα του Σάσεξ, μετακόμισαν από το Λονδίνο στην Καλιφόρνια.
Το ζευγάρι αποτίναξε τον μύθο της ενότητας του Παλατιού, απέκτησε δεύτερο παιδί, έδωσε συνέντευξη στην Oprah Winfrey, συμμετείχε σε ένα ντοκιμαντέρ για την κοινή ζωή του και προσφέρει διαρκώς τροφή στα ταμπλόιντ.
Από το 2020, η Μέγκαν αποφάσισε να αναπτύξει την επιχειρηματική της δραστηριότητα και να επενδύσει τα χρήματά της σε ένα μικρό χαρτοφυλάκιο εταιρειών που διοικούνται από γυναίκες.
Η πιο πρόσφατη επένδυσή της είναι η Cesta Collective, η οποία ειδικεύεται στις χειροποίητες τσάντες που υφαίνονται στο χέρι από μια συλλογικότητα γυναικών στη Ρουάντα και η κατασκευή τους ολοκληρώνεται στην Ιταλία. Η Μέγκαν ανακάλυψε αρχικά τη μάρκα κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών της αγορών.
«Ξοδεύω πολύ χρόνο στο Google, ψάχνοντας για μάρκες», είπε η Μέγκαν την περασμένη εβδομάδα, αμέσως μετά την επιστροφή της μαζί με τον Χάρι από μια περιοδεία στην Κολομβία. «Όταν αναζητώ πράγματα στο διαδίκτυο, προσπαθώ να βρω υπέροχους νέους σχεδιαστές, ειδικά σε διαφορετικές περιοχές».
Η Μέγκαν φόρεσε μια τσάντα Cesta τον Μάιο του 2023, σε κοινή έξοδο που είχε με την Κάμερον Ντίαζ, τη Γκουίνεθ Πάλτροου και τους συζύγους τους. Στη συνέχεια, καθώς διαδόθηκαν οι φωτογραφίες της Μέγκαν με την τσάντα, οι ιδρύτριες της Cesta, Erin Ryder και Courtney Weinblatt Fasciano, δήλωσαν ότι παρατήρησαν μια σχεδόν άμεση αύξηση του ενδιαφέροντος για το brand.
«Ήμασταν καθ’ οδόν για το Μεξικό για μία φωτογράφιση», είπε η κα Ryder. «Βγήκαμε από το αεροπλάνο, ανοίξαμε το διαδίκτυο και ξαφνικά είδαμε ότι είχαμε περισσότερες πωλήσεις σε μια μέρα από ό,τι είχαμε ποτέ».
Οι ιδιοκτήτριες έγραψαν στη Μέγκαν ένα ευχαριστήριο σημείωμα και φέτος η Δούκισσα του Σάσεξ προσφέρθηκε να γίνει ο πρώτος εξωτερικός επενδυτής τους. Η Μέγκαν δεν είπε πόσα χρήματα έχει επενδύσει στο brand ή ποιο ποσοστό ιδιοκτησίας κατέχει, αλλά οι ιδιοκτήτριες επιβεβαίωσαν, σύμφωνα με τους New York Times, ότι πρόκειται για μειοψηφικό μερίδιο.
Η Μέγκαν ανέφερε ότι συνειδητοποίησε πόσο μεγάλη προσοχή είχε επικεντρωθεί στις ενδυματολογικές της επιλογές το 2017, μετά τον αρραβώνα της με τον Χάρι, όταν κράτησε μια τσάντα από τη σκωτσέζικη μάρκα Strathberry για μια δημόσια εμφάνιση μαζί του. Ένας από τους ιδρυτές της Strathberry είπε ότι η τσάντα εξαντλήθηκε στο διαδίκτυο μέσα σε 11 λεπτά αφότου η Μέγκαν εμφανίστηκε να την κρατάει.
Η Μέγκαν άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο έκανε τις ενδυματολογικές τις επιλογές, όταν έμαθε ότι η ώθηση στη δημοσιότητα και τις πωλήσεις που είχε προκαλέσει είχε βοηθήσει τη Strathberry να επεκτείνει το εργατικό της δυναμικό.
«Όταν γνωρίζω ότι υπάρχει παγκόσμιο ενδιαφέρον για το τι φοράω, τότε επιλέγω να στηρίξω σχεδιαστές με τους οποίους έχω πολύ καλές φιλίες ή ανερχόμενες μάρκες που δεν έχουν τραβήξει την προσοχή του κοινού και που το αξίζουν», είπε.
Οι ιδρύτριες της Cesta είναι οι μοναδικές εργαζόμενες πλήρους απασχόλησης στην εταιρεία, η οποία έχει ετήσια έσοδα περίπου 1 εκατ. δολάρια.
Οι τσάντες, που κοστίζουν εκατοντάδες δολάρια, παράγονται συνήθως σε μικρές παρτίδες 25 και 50 τεμαχίων. Η ύφανση για κάθε τσάντα διαρκεί από τέσσερις έως επτά ημέρες για να ολοκληρωθεί και οι ιδρύτριες λένε ότι δίνουν προτεραιότητα στην υπεύθυνη παραγωγή και τους δίκαιους μισθούς έναντι του περιθωρίου κέρδους.
Το ενδιαφέρον της Μέγκαν να επενδύσει σε μικρές εταιρείες ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η πρώτη επένδυση ήταν στην Clevr Blends, μια vegan εταιρεία instant latte.
Τώρα υπάρχουν περίπου 10 brands στο χαρτοφυλάκιό της, που λειτουργούν συμπληρωματικά στη δική της νέα, lifestyle μάρκα, την American Riviera Orchard.
Με πληροφορίες από New York Times