Η Μέγκαν Μαρκλ ανοίγει την καρδιά της για τις προκλήσεις που συνοδεύουν την ίδρυση και τη διαχείριση μιας επιχείρησης.
Σε επεισόδιο του podcast της Confessions of a Female Founder, που μεταδόθηκε την Τρίτη 27 Μαΐου, η Δούκισσα του Σάσσεξ συνομίλησε με την ιδρύτρια της Spanx, Σάρα Μπλέικλι, μιλώντας ανοιχτά για τη δική της εμπειρία από τον χώρο του branding. Η Μέγκαν λάνσαρε για πρώτη φορά την εταιρεία lifestyle American Riviera Orchard τον Μάρτιο του 2024, αλλά τον Φεβρουάριο του 2025 πραγματοποίησε επαναλανσάρισμα της φίρμας με την ονομασία As Ever, σε συνεργασία με το τμήμα καταναλωτικών προϊόντων του Netflix.
«Στην αρχή ήθελα να το κάνω ολομόναχη, έκανα πλήρη αναστροφή γιατί πραγματικά πιστεύω σε αυτό που κάνει το Netflix και το τμήμα καταναλωτικών του προϊόντων. Όμως είναι μια εντελώς διαφορετική εμπειρία απ’ το να το κάνεις μόνος σου», δήλωσε η 43χρονη Μέγκαν. «Όταν έχεις να λογοδοτήσεις μόνο στον εαυτό σου, είναι διττό: μπορεί να είναι απίστευτα απελευθερωτικό, αλλά και τρομερά μοναχικό».
Ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Τεντ Σαράντος, δήλωσε πρόσφατα: «Είμαστε ένας παθητικός εταίρος στην επιχείρηση της Μέγκαν και αυτή τη στιγμή για εμάς λειτουργεί ως ένα μεγάλο μοντέλο εξερεύνησης». Πολλά από τα προϊόντα As Ever παρουσιάστηκαν στη σειρά With Love, Meghan, που έκανε πρεμιέρα στην πλατφόρμα στις 4 Μαρτίου.
Σε συνέντευξή της στο Inc τον περασμένο μήνα, η Δούκισσα αποκάλυψε ότι «έχτιζε ένα εντελώς διαφορετικό επιχειρηματικό πλάνο» μέχρι που συνάντησε τον Τζος Σάιμον, αντιπρόεδρο καταναλωτικών προϊόντων του Netflix.
«Η απήχηση του Netflix, σε συνδυασμό με το όραμά μου για το brand, μου φάνηκε σαν ένας ιδανικός συνδυασμός», δήλωσε.
Πρόσθεσε ακόμη: «Έχουν τεράστια εμπειρία σε συμφωνίες αδειοδότησης και στη μετατροπή brands και τηλεοπτικών σειρών σε εξαιρετικά προϊόντα, όπως το Bridgerton», αναφέροντας χαρακτηριστικά τη βασιλικής έμπνευσης σειρά της Σόντα Ράιμς, η οποία έχει επεκταθεί πέρα από την οθόνη σε εμπειρίες για fans, συναυλίες και άλλα.
Η Μέγκαν Μαρκλ αναφέρθηκε επίσης στην προσπάθειά της να στηρίξει γυναίκες επιχειρηματίες, ενώ εξήγησε ότι πλέον και η ίδια απολαμβάνει ανάλογη υποστήριξη μέσα από τη συνεργασία της με το Netflix.
«Έχω επενδύσει σε πολλές γυναίκες ιδρύτριες και είμαι πολύ συνειδητοποιημένη… Δεν είμαι εδώ για να σε “αραιώσω”, είμαι εδώ για να σε ενισχύσω», είπε. «Θέλεις να είσαι ο άνθρωπος που θα καλέσουν όταν έχουν θέμα με τον ποιοτικό έλεγχο, όταν ανησυχούν για κάτι ή απλά νιώθουν αβεβαιότητα — όπως όλοι μας. Και τώρα βρίσκομαι στην άλλη πλευρά και σκέφτομαι: “Ουάου, έχω έναν συνεργάτη”».
Η ίδια και η Σάρα Μπλέικλι μίλησαν και για το πλεονέκτημα τού να κρατά κανείς κρυφές τις αρχικές ιδέες του για μια νέα επιχείρηση.
«Στην αρχή μοιάζει με το SurveyMonkey μιας επιχείρησης. Λες, “Εσύ τι λες; Σκεφτόμουν αυτό”», ανέφερε η Μέγκαν. «Δεν διαφέρει καθόλου – και θα το πω σε κάθε γυναίκα στον κόσμο, σε κάθε άνθρωπο που πρόκειται να αποκτήσει παιδί: αν έχεις σκεφτεί πώς θα ονομάσεις το μωρό, κράτησέ το πολύ κοντά στην καρδιά σου μέχρι να γεννηθεί και να πάρει το όνομά του. Μην ρωτάς κανέναν τη γνώμη του».
Πηγή: People


