Στo περιστατικό με τον συρμό που εκτελούσε δρομολόγιο του προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης-Λάρισας αναφέρθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Κυρανάκης.
«Όταν χαράσσεται μια πορεία τρένου με αυτόματο σύστημα τηλεδιοίκησης, δεν μπορεί αυτή η γραμμή να είναι λάθος, με την έννοια ότι δεν μπορεί αυτή να καταληφθεί από άλλο τρένο», ανέφερε ο υπουργός, απαντώντας στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Ευαγγελίας Λιακούλη, για το περιστατικό.
«Όποια γραμμή και να επιλέξει ο σταθμάρχης ή ο χειριστής κυκλοφορίας, με αυτόματο σύστημα τηλεδιοίκησης, αυτή ανήκει στο συγκεκριμένο τρένο.
Δεν μπορεί να μπει άλλη αμαξοστοιχία», σημείωσε ο αναπληρωτής υπουργός και σημείωσε ότι στη συγκεκριμένη περιοχή λειτουργεί αυτόματο σύστημα τηλεδιοίκησης, έχει ολοκληρωθεί η σύμβαση 717 και η χάραξη της πορείας των τρένων, πέριξ του σταθμού της Σίνδου, γίνεται με αυτόματο σύστημα τηλεδιοίκησης.
H βουλευτής του ΠΑΣΟΚ είπε ότι το τρένο κινήθηκε για αρκετά μεγάλη απόσταση σε λάθος γραμμή, εξαιτίας -όπως ειπώθηκε από υπάλληλο- «ενός λάθους με το κλειδί» και ο συρμός οπισθοχώρησε για να μπει στη σωστή γραμμή.
«Παρά το γεγονός ότι υπήρξε νομοσχέδιο τον Ιούλιο 2025, για τον εκσυγχρονισμό των τρένων, την ασφάλεια του σιδηροδρόμου και για όλα αυτά τα μεγαλεπήβολα σχέδια που ακούσαμε, δυστυχώς είχαμε ένα τέτοιο περιστατικό», είπε η κ. Λιακούλη.
Επίσης παρατήρησε ότι «υπήρξε μεγάλη προσπάθεια από την κυβέρνηση να δικαιολογήσει κάτι που δεν μπόρεσαν να δικαιολογήσουν οι δύο εμπλεκόμενοι, ο ΟΣΕ και η Hellenic Train, με τον έναν να διαψεύδει τον άλλον, διότι ο ΟΣΕ είπε ότι δεν έγινε τίποτε και αυτό είναι στη φαντασία των ανθρώπων και από την άλλη, η Hellenic Train δήλωσε ότι αυτό συνέβη, ότι ήταν λάθος, ότι δεν ειδοποιήθηκαν σωστά, ότι μπήκε στη λάθος γραμμή και ότι πήρε οπισθοπορεία για να βγει και να ξαναμπεί στη σωστή γραμμή».
Αυτά, σημείωσε η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, δεν είναι μόνο επικίνδυνα, είναι και εξόχως ανησυχητικά και ο κόσμος πρέπει να ξέρει την αλήθεια, αν μπορούν να ανέβουν στο τρένο

