Η ιδέα του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών για επιδότηση μειωμένου κομίστρου στα ταξί προκειμένου να μεταφέρουν μεθυσμένους για να μην οδηγούν και προκαλούν ατυχήματα “πήγε κουβά”, κατά το κοινώς λεγόμενο.
Δεν θα μπορούσε να συμβεί διαφορετικά με δεδομένη τη θυμηδία που προκλήθηκε με αποτέλεσμα να πέφτει γέλιο για τουλάχιστον ένα 24ωρο με αφορμή το κυβερνητικό “σχέδιο” περιορισμού των τροχαίων τις νύχτες του Σαββατοκύριακου.
Στο Μέγαρο Μαξίμου κατάλαβαν αμέσως πόσο αφελής είναι η συγκεκριμένη σκέψη και ποτέ δεν την εξέτασαν. Αλλά μέχρι να γίνει σαφές ότι “έπεσαν φάπες” στον Κωνσταντίνο Κυρανάκη και το θέμα έκλεισε πριν ανοίξει, το κακό είχε γίνει, επικοινωνιακά. Εξάλλου, “ανέβηκαν στα κάγκελα” και οι ταξιτζήδες που είχαν μεγάλη ζήτηση για δηλώσεις και σχολιασμό της ιδέας Κυρανάκη. Κάπως έτσι, ο “επιτυχημένος” την προηγούμενη εβδομάδα αν. υπουργός Μεταφορών, χάρη στην παρουσίαση του σχεδίου εκσυγχρονισμού των σιδηροδρόμων, βρέθηκε “στα σχοινιά”.
Αν κάποιος μπορεί να συναισθανθεί το πρόβλημά του αυτός είναι, ίσως, ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Κώστας Τσουκαλάς, ο οποίος είπε, αυθορμήτως, το μόνο λογικό, ότι αν το ΠΑΣΟΚ πετύχει ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από των ευρωεκλογών, αυτό δεν θα πρέπει να θεωρηθεί αποτυχία ακόμη και αν βγει δεύτερο. Το είπε στον ρ/σ Παραπολιτικά και ακολούθησε μεγάλη φασαρία. Γιατί η επίσημη “γραμμή” είναι ότι στόχο αποτελεί η νίκη στις εκλογές και στην Χαριλάου Τρικούπη δεν έχουν αποφασίσει να την αλλάξουν παρά τις απογοητευτικές για το ΠΑΣΟΚ δημοσκοπήσεις.
Ένα 24ωρο μετά ο Κώστας Τσουκαλάς “αυτοδιορθώθηκε” δηλώνοντας (FM 100) ότι το ΠΑΣΟΚ δίνει μάχη για την πρώτη θέση. Τι προηγήθηκε της κωλοτούμπας; Ε, δεν θέλει ρεπορτάζ για να αντιληφθεί κανείς ότι “έπεσαν φάπες” προκειμένου να “τα μαζέψει” ο εκπρόσωπος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Κυρανάκης και Τσουκαλάς μοιράστηκαν ανάλογο βίωμα, “άδειασμα“, αλλά ο πρώτος είπε κάτι πραγματικά επιπόλαιο, ενώ ο δεύτερος είπε κάτι πραγματικά σωστό. Αλλά έτσι είναι η πολιτική, γεμάτη πίκρες, δίκαια ή άδικα, και γεμάτη χαρές, επίσης δίκαια ή άδικα.