Η ιστορία που κρύβεται πίσω από κάποιο αναγνωρισμένο προϊόν πολλές φορές είναι αρκετή για να κάνει μια διαφήμιση να “μιλήσει” στις καρδιές των αποδεκτών.
Η εταιρεία Παπαδοπούλου και τα διάσημα μπισκότα της μέσα από ένα βίντεο περίπου τριών λεπτών χωρίς πολλά και περιττά λόγια παρά μόνο με εικόνες κάνει την ιστορία της μια μίνι ταινία και ξυπνά όμορφα συναισθήματα και αναμνήσεις.
«Πριν από 100 χρόνια η οικογένειά μας έφτασε στον Πειραιά, από την Κωνσταντινούπολη. Στις αποσκευές τους είχαν όλη τους τη ζωή για αυτό που ήταν και είναι η ζωή μας. Το μπισκότο. Κι αν αυτό το ταξίδι το έκαναν με ένα όνειρο, το όνειρο έγινε πραγματικότητα. 100 χρόνια μετά, μια ολόκληρη ιστορία έχει γραφτεί. Μια ιστορία οικογενειακή, συνδεδεμένη με την κάθε ελληνική οικογένεια. Για όλα αυτά τα 100 χρόνια που ζήσαμε μαζί, σας ευχαριστούμε», γράφει η εταιρεία στο κείμενο που συνοδεύει το συγκινητικό βίντεο.
Οι αντιδράσεις του κόσμου
Το twitter αμέσως αγκάλιασε τη διαφήμιση με τους χρήστες να την αποθεώνουν για τη συγκίνηση που τους πρόσφερε.
Είδα τη διαφήμιση για τα μπισκότα Παπαδόπουλου και στην αρχή νόμισα ότι είναι τρέιλερ για σιριαλ. Τι άρτιο αποτέλεσμα και ποσο όμορφη νοσταλγική διαφήμιση! Μπράβο 👏👏 #sasmos
— garsona βου foreva 🍻🍹🍸🥃🍾 (@kleri65) February 2, 2022
Χθες βράδυ είδα τη διαφήμιση και δάκρυσα (με αφορμή τα μπισκότα, για πολλούς και διάφορους λόγους). Πήγα να κάνω ένα τουι και λέω, μα να γράψω πως κλαίω για μπισκότα; Τελικά ανακαλύπτω πως δεν ήμουν η μονη ❤️ #παπαδοπουλου
— muahaha (@Melbes0911) February 3, 2022
Την διαφήμιση για τα μπισκότα Παπαδοπούλου την είδατε;
Τι διάολο, γιατί βούρκωσα στο τέλος;— Michalis (@touitaras) February 3, 2022
Πολύ ωραία και συγκινητική η καινούργια διαφήμιση #μπισκοταπαπαδοπουλου
— Nenette33 🇨🇵🇬🇷 (@mariejopeboscq) February 2, 2022
Συγκίνηση, υπερηφάνεια, τιμή!
Όλα αυτά τα συναισθήματα μέσα από ένα ΥΠΕΡΟΧΟ διαφημιστικό σποτ της αγαπημένης σε όλους εταιρείας ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.
Συγχαρητήρια και στο δημιουργικό της διαφημιστικής που επιμελήθηκε με αγάπη και ευαισθησία το θέμα.#papadopoulou100— HarryCaloudis (@CaloudisHarry) February 3, 2022