Gr8 Tomorrow: Η start-up της Ερασμείου Σχολής που προσφέρει συμβουλευτική υποστήριξη σε μαθητές Λυκείου

27 mins read

Πολλοί δεν θα έχετε ακούσει ή διαβάσει ξανά για την Gr8 Tomorrow. Πρόκειται για μαθητές Λυκείου, της Ερασμείου Ελληνογερμανικής Σχολής, οι οποίοι αποφάσισαν να δημιουργήσουν τη δική τους εικονική επιχείρηση με στόχο την προσφορά βοήθειας σε μαθητές Λυκείου που δεν έχουν επιλέξει τη σχολή αρεσκείας τους. 

Ας μιλήσουν όμως καλύτερα για την πρωτοβουλία, η πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Παναγάκη Φαίη  και η αντιπρόεδρος Μαλλά Φαίη, μαθήτριες δευτέρας Λυκείου. 

Πείτε μας λίγα λόγια για τη Gr8 Tomorrow.

-Στόχος της επιχείρησής μας είναι η προσφορά  υποστήριξης σε μαθητές Λυκείου, οι οποίοι δεν έχουν ακόμα αποφασίσει τη σχολή στην οποία επιθυμούν να εισαχθούν ή την καριέρα την οποία θέλουν να ακολουθήσουν, καθώς και η παράλληλη στήριξή τους, με οικονομικές διευκολύνσεις, μέσω δικών μας συνεργασιών.

Θα θέλατε να μας εξηγήσετε τι περιλαμβάνει ο διαγωνισμός του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων και ποιος είναι ο στόχος του;

Tο Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων είναι ένας μη-κερδοσκοπικός οργανισμός και μέλος του παγκόσμιου οργανισμού εκπαίδευσης & επιχειρηματικότητας Junior Achievement Worldwide και υλοποιεί τα εκπαιδευτικά προγράμματα του οργανισμού στην Ελλάδα.Σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς και στελέχη εταιρειών, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με τον κόσμο των επιχειρήσεων, διευρύνουν τους ορίζοντές τους και ενισχύουν τις δεξιότητές τους.  Σκοπός του ΣΕΝ/JA Greece είναι η στήριξη της ελληνικής εκπαιδευτικής κοινότητας στην υλοποίηση προγραμμάτων που προάγουν την καινοτόμο σκέψη, την επιχειρηματικότητα και την πρακτική εφαρμογή των βασικών εννοιών των οικονομικών, με δημιουργικό και βιωματικό για τους μαθητές τρόπο. 

Πώς θα μπορούσε να βοηθήσει τους μαθητές Λυκείου;

Φ.Π.: Μέσω της ιστοσελίδας μας οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε αναλυτικές πληροφορίες όσον αφορά τα 6 πιο γνωστά Πανεπιστήμια της Αθήνας, μπορούν να ενημερωθούν για τα νέα της εκπαίδευσης, να έρθουν σε επαφή με καθηγητές των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και μέσω εκπτωτικών κωδικών να κάνουν τεστ προσανατολισμού αλλά και αγορές σε βιβλιοπωλεία. Έτσι, συμβάλλουμε και εμείς στη διευκόλυνση των νέων σε ό,τι αφορά την επιλογή της ακαδημαϊκής και επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας, ώστε να αλλάξει το  brain-drain  σε  brain gain! 

Τι περιλαμβάνουν τα τεστ προσανατολισμού;

Φ.Π.: Οι επισκέπτες μας έχουν τη δυνατότητα να κάνουν δύο διαφορετικά τεστ. Το μαθησιακό τεστ αποτελεί ένα έμπειρο σύστημα ανάλυσης και χαρτογράφησης του μαθησιακού προφίλ και των δυνατοτήτων των ατόμων (παιδιών και ενηλίκων) σε σχέση με τα εγκεφαλικά ημισφαίρια,  τους μαθησιακούς τύπους, και τις μαθησιακές ικανότητες – δεξιότητες. Το τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού εντοπίζει το επάγγελμα / ειδικότητα που ταιριάζει στην προσωπικότητα και στις κλίσεις του ατόμου και το βοηθά να λάβει τις σωστές αποφάσεις όσον αφορά την επιλογή μαθημάτων και κατευθύνσεων, τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο.

Όπως αναφέρει και η αρχική σελίδα της Gr8 Tomorrow, ‘Μετά το Λύκειο τι;’ για εσάς;

Φ.Π.: Εγώ από μικρή ήθελα να ασχοληθώ με τον κλάδο των επιχειρήσεων. Θυμάμαι χαρακτηριστικά από τις τάξεις του Δημοτικού που πάντα ήθελα να είμαι αρχηγός και να αναθέτω ‘δουλειές’. Έλεγα κιόλας στους συμμαθητές μου όταν συζητούσαμε για το τι θα κάνουμε όταν μεγαλώσουμε ‘μην ανησυχείτε θα σας προσλάβω εγώ στην εταιρεία μου’. Για αυτό εξάλλου είναι και η 5η συνεχόμενη χρονιά μου που συμμετέχω στο πρόγραμμα εικονικών επιχειρήσεων του ΣΕΝ.  Έτσι, έχω ως στόχο να εισαχθώ στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ και στη συνέχεια θα δούμε…

Φ.Μ.: Προσωπικά από μικρή ήμουν αναποφάσιστη και άλλαζα συνέχεια το τι θέλω να γίνω. Όμως από την 3η γυμνασίου και μετά ανακάλυψα και με την βοήθεια του πατέρα μου τον χώρο του προγραμματισμού και των επιχειρήσεων. Από όταν άρχισα να το ψάχνω λίγο παραπάνω μετά δεν σταμάτησα να ασχολούμαι. Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση για 2η συνεχόμενη χρονιά να συμμετέχω στο πρόγραμμα μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης. Αποφάσισα να ασχοληθώ εν τέλει με το marketing/management και με τον προγραμματισμό. Όπως και με την Φαίη έτσι και εγώ θέλω να εισαχθώ στο ίδιο τμήμα στην ίδια σχολή.

Οι μαθήτριες της Β’ Λυκείου: 

Παναγάκη Φαίη

Μαλλά Φαίη