Το ποσοστό των οδηγών ταξί που έχουν εμβολιαστεί

13 mins read

Όπως έκανε γνωστό ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ταξί, Μάκης Κασιδιάρης, πάνω από 90% των οδηγών ταξί έχουν εμβολιαστεί στη χώρα μας, δείχνοντας μ’ αυτό ότι έχουν προσαρμοστεί στα μέτρα κατά της διασποράς του κορωνοϊού, όμως το πρόβλημα εντοπίζεται στους πελάτες καθώς δεν είναι λίγοι αυτοί που αρνούνται να φορέσουν μάσκα, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να τους ρίχνουν «πόρτα».

«Το ταξί δεν εξυπηρετεί απλά μετακινήσεις πολυτελείας στην Ελλάδα. Aν σκεφτούμε πόσοι ασθενείς, ηλικιωμένοι, άνθρωποι με ειδικές ανάγκες, χρειάζονται ταξί διότι δεν έχουν άλλη επιλογή, καταλαβαίνουμε ότι το ταξί είναι υπερ-απαραίτητο» υπογράμμισε στο Πρώτο Πρόγραμμα ο συγκοινωνιολόγος, αναπληρωτής καθηγητής στο ΕΜΠ, Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου.

Ο ίδιος σημείωσε ότι εν μέσω πανδημίας τα ταξί υποκαθιστούν τα ΜΜΜ, καθώς μεγάλη μερίδα του κόσμου τα αποφεύγουν.

Καταλυτικό για την προτίμηση των πολιτών στα ταξί είναι ότι ορισμένες φορές υπάρχουν διαχωριστικά ανάμεσα στα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, ενώ δεν επιβιβάζονται άσχετοι μεταξύ τους άνθρωποι.

«Ο κόσμος αποφεύγει τα ΜΜΜ και επιλέγει τα ταξί. Ο εχθρός του ταξί θα έπρεπε να είναι το ΙΧ, γι’ αυτό όλες οι χώρες προσπαθούν να σπρώξουν τον κόσμο μακριά από τα ΙΧ. Θα πρέπει να πείσουμε τον κόσμο ότι είναι ασφαλή τα μέσα μεταφοράς και ότι τα ταξί υπάρχουν για να καλύψουν τα κενά των μέσων μαζικής μεταφοράς» ανέφερε από τη μεριά του ο εκπρόσωπος δημοσίων υποθέσεων της Beat, Νίκος Λυσιγάκης.

Πρόσθεσε ότι εν μέσω πανδημίας το ταξί αναδείχθηκε όχι μόνο ως συμπληρωματικό μέσο μεταφοράς, αλλά ως μέσο ασφαλές για τη μετακίνηση των πολιτών, καθώς στην εφαρμογή του Beat καταγράφηκε αυξημένη ζήτηση των ταξί κατά 30% από τον Ιούλιο μέχρι σήμερα σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019.

Τέλος, επεσήμανε ότι το ταξί στην Ελλάδα είναι το φθηνότερο στην Ευρώπη, μαζί με τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι στη χώρα μας είναι ένα μέσο καθημερινής ανάγκης.

Facebook Comments