ΑρχικήΚόσμοςΚίνα: Αυστηρός νόμος για τα παιδιά & το διαδίκτυο: Μόλις 2 ώρες...

Κίνα: Αυστηρός νόμος για τα παιδιά & το διαδίκτυο: Μόλις 2 ώρες την ημέρα η πρόσβαση

Οι ανήλικοι νέοι στην Κίνα δεν θα μπορούν να έχουν νυχτερινή πρόσβαση στο Ίντερνετ μέσω του smartphone τους.

Παράλληλα, ο χρόνος που θα μπορούν να περάσουν στο διαδίκτυο περιορίζεται στις δύο ώρες ημερησίως. Σύμφωνα με νέα νομοθεσία κατά του εθισμού, που θα τεθεί σε ισχύ από τις 2 του Σεπτέμβρη, κανένας ανήλικος δεν θα μπορεί να έχει πρόσβαση στο Ίντερνετ μέσω φορητού τερματικού από τις 22:00 ως τις 06:00 το πρωί.

Εξάλλου θα τεθεί επίσης σε εφαρμογή ένα σύστημα για να περιορισθεί η ημερήσια χρονική διάρκεια της σύνδεσης στο Ίντερνετ μέσω των smartphones: οι έφηβοι ηλικίας 16-17 ετών θα μπορούν να είναι συνδεδεμένοι δύο ώρες, έναντι μόλις 40 λεπτών για τα παιδιά κάτω των 8 ετών.

Αυτοί οι νέοι κανόνες, οι οποίοι προτάθηκαν από την κινεζική Διοίκηση Κυβερνοχώρου και θα τεθούν σε εφαρμογή με τεχνικά μέσα, είναι από τους πιο αυστηρούς στον κόσμο στον τομέα αυτό.

Οι γονείς θα μπορούν πάντως να απενεργοποιούν τους περιορισμούς, αν το επιθυμούν.

Σύμφωνα με την κινεζική Διοίκηση Κυβερνοχώρου, οι νέοι κανονισμοί θα επιτρέψουν «να δημιουργηθεί ένα ασφαλές και υγιές διαδικτυακό περιβάλλον για τους ανηλίκους», έπειτα και από άλλα μέτρα που ελήφθησαν τα τελευταία χρόνια για «να μειωθεί ο εθισμός των ανηλίκων στο Ίντερνετ».

Η Κίνα έχει δημοσιοποιήσει τα τελευταία χρόνια πολυάριθμους κανόνες προς την κατεύθυνση αυτή.

Από το 2021, περιορίζει το χρόνο που μπορούν να περνούν την ημέρα τα παιδιά παίζοντας στο διαδίκτυο. Είχε επίσης παγώσει τις εγκρίσεις νέων βιντεοπαιγνιδιών για εννέα μήνες, προκαλώντας αναταραχή σε πολυάριθμες επιχειρήσεις του τομέα – μεταξύ των οποίων η γιγάντια κινεζική Tencent.

Η σημερινή ανακοίνωση προκάλεσε την πτώση στο χρηματιστήριο κινεζικών επιχειρήσεων του ιντερνετικού τομέα.

Στο Χονγκ Κονγκ, η μετοχή της Tencent (βιντεοπαιγνίδια, πλατφόρμες μηνυμάτων και διαδικτυακών πληρωμών) έχασε σχεδόν 3% και η μετοχή της Baidu (μηχανή αναζήτησης, τεχνητή νοημοσύνη) έχασε 3,75%.

 

ΠΗΓΗ ΕΡΤ