ΑρχικήΟικονομίαΔΕΗ: Καμία επιβάρυνση για τους πελάτες που «κλείδωσαν» τα σταθερά τιμολόγια της...

ΔΕΗ: Καμία επιβάρυνση για τους πελάτες που «κλείδωσαν» τα σταθερά τιμολόγια της επιχείρησης

Με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα, η ΔΕΗ επισημαίνει σε σημερινή ανακοίνωση ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως επιβάρυνση από τις ανατιμήσεις στην αγορά ενέργειας για τους 500.000 πελάτες της, που «κλείδωσαν» σταθερά τιμολόγια με τα προϊόντα ΔΕΗ myHome Online, ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Enter+.

«Οι νέοι τιμοκατάλογοι των συγκεκριμένων προϊόντων αφορούν όσους τα επιλέξουν από τις 11.04.2022 και η τιμή που θα «κλειδώσουν» θα παραμείνει σταθερή μέχρι το τέλος της σύμβασης.

Κατά συνέπεια, κανένας πελάτης της ΔΕΗ που έχει ήδη επιλέξει τα προϊόντα σταθερού τιμολογίου δεν έχει δει, ούτε θα δει αύξηση στον λογαριασμό του σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης».

Παράλληλα, η ΔΕΗ υπενθυμίζει ότι με τις πολιτικές εκπτώσεων που εφαρμόζει, σε συνδυασμό με τις επιδοτήσεις της Πολιτείας, έχει απορροφήσει το 75% των επιβαρύνσεων του κόστους ενέργειας για το 76% των πελατών της με κυμαινόμενα τιμολόγια και το 50% των επιβαρύνσεων για τους υπόλοιπους πελάτες της, που δεν καλύπτονται από την κρατική επιδότηση.

Πώς στηρίζει η ΔΕΗ τους πελάτες της απέναντι στην ενεργειακή κρίση

Η ΔΕΗ παρακολουθεί αδιάλειπτα τις ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της ενέργειας και ετοίμασε ένα πλάνο για να σταθεί δίπλα στα 4.500.000 νοικοκυριά που την έχουν επιλέξει με εκπτώσεις συνολικού ύψους 800 εκ. ευρώκαι άλλες πραγματικές και πρακτικές λύσεις για την ενέργεια. Οι λύσεις αυτές περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

  • Έκπτωση 30% στους πελάτες με κυμαινόμενα τιμολόγια
  • Έκπτωση 50% στα αγροτικά τιμολόγια
  • Προγράμματα με σταθερές χρεώσεις ενέργειας, που έχουν ήδη επιλέξει πάνω από 500.000 νοικοκυριά
  • Υπηρεσίες που βοηθούν στην εξοικονόμηση της ενέργειας, όπως το ΔΕΗ myEnergy Coach
  • Πλάνα διακανονισμών με 12 & 24 δόσεις

Βάσει έγκυρων εκτιμήσεων, με τα μέτρα που έχει λάβει η ΔΕΗ και την κρατική ενίσχυση, έχει απορροφηθεί το 75% των αυξήσεων στα κυμαινόμενα τιμολόγια για 3 στους 4 πελάtες.


Οι πελάτες ΔΕΗ με σταθερά τιμολόγια ρεύματος (ΔΕΗ myHome Enter, ΔΕΗ myHome Enter+ και ΔΕΗ myHome Online) και φυσικού αερίου (ΔΕΗ myHome GasControl για το σπίτι και ΔΕΗ myBuilding GasControl για την πολυκατοικία) δεν έχουν υποστεί καμία επιβάρυνση από τις διεθνείς αυξήσεις. Αυτό συμβαίνει διότι τα σταθερά τιμολόγια ΔΕΗ έχουν τιμή που παραμένει σταθερή μέχρι τη λήξη της σύμβασης, η οποία έχει διάρκεια 12 μήνες.

Αν θέλετε να ξέρετε ακριβώς τι θα πληρώνετε τους επόμενους 12 μήνες, έχετε μεγάλη κατανάλωση ή ψάχνετε ένα προϊόν που δεν προορίζεται για την πρώτη κατοικία σας, τα σταθερά τιμολόγια ΔΕΗ είναι η ιδανική λύση για εσάς. Ωστόσο, αν ανήκετε σε αυτούς που καταναλώνουν έως 300 kwH/ μήνα και αναζητάτε ένα προϊόν για την πρώτη κατοικία σας, επιλέξτε καλύτερα τα Γ1 οικιακά προϊόντα. Έτσι θα επωφεληθείτε και από τις επιδοτήσεις του κράτους και από τις εκπτώσεις της ΔΕΗ (30% έκπτωση στις χρεώσεις προμήθειας και 5% έκπτωση συνέπειας). Για να μάθετε ποιο προϊόν ρεύματος ή φυσικού αερίου ταιριάζει στις ανάγκες σας, μπείτε στο www.dei.gr και ρωτήστε την ψηφιακή βοηθό της ΔΕΗ. Εναλλακτικά, χρησιμοποιήστε το εργαλείο σύγκρισης προϊόντων της ΔΕΗ εδώ: Σύγκριση προϊόντων | ΔΕΗ (dei.gr).

Πέρα από την ευρεία γκάμα προϊόντων ρεύματος και φυσικού αερίου που διαθέτει, η ΔΕΗ δίνει πολύ μεγάλη έμφαση και στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών εξοικονόμησης. Σε αυτή την κατεύθυνση έχει δημιουργήσει το ΔΕΗ myEnergyCoach, ένα καινοτόμο ψηφιακό εργαλείο που σας προσφέρει ρεαλιστικές και εξατομικευμένες συμβουλές εξοικονόμησης με βάση την ανάλυση του ενεργειακού προφίλ του σπιτιού σας.

Επιπλέον τρόπους μείωσης του λογαριασμού σας, τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα, θα βρείτε στο επίσημο κανάλι της ΔΕΗ στο YouTube, στη λίστα με τις #LyseisGiaTinEnergeia.