ΑρχικήΟικονομίαΈρχεται πλαφόν χρόνου στις προσφορές 1+1 στα σούπερ μάρκετ

Έρχεται πλαφόν χρόνου στις προσφορές 1+1 στα σούπερ μάρκετ

Ο νέος «Κώδικας Δεοντολογίας για ανακοινώσεις μείωσης τιμής» θα εισαγάγει χρονικούς περιορισμούς στις προσφορές τύπου «1+1» στα σούπερ μάρκετ, με την εφαρμογή του να ξεκινά στα μέσα Μαρτίου.

Σύμφωνα με την «Καθημερινή», ο ανανεωμένος κώδικας στοχεύει στην εξάλειψη των πλασματικών προσφορών, οι οποίες επηρεάζουν αρνητικά τόσο τους καταναλωτές όσο και τον ανταγωνισμό.

Η παρουσίαση του εμπλουτισμένου κώδικα, που ήδη εφαρμόζεται σε άλλα κανάλια λιανεμπορίου, θα πραγματοποιηθεί από το Υπουργείο Ανάπτυξης στις 6 Μαρτίου. Θα ακολουθήσει δεκαήμερη περίοδος ενημέρωσης της αγοράς, ενώ από τις 17 Μαρτίου θα ξεκινήσουν αυστηροί έλεγχοι για τη συμμόρφωση με τους νέους κανόνες.

Περιορισμοί στις προσφορές «1+1» και στις μόνιμες εκπτώσεις

Οι προσφορές «1+1» θα μπορούν να εφαρμόζονται σε κάθε προϊόν για μέγιστο διάστημα 3 μηνών, καθώς η μακροχρόνια διάρκεια μετατρέπει την προωθητική ενέργεια σε μόνιμη μείωση τιμής. Επιπλέον, τα προϊόντα που διατίθενται με αυτήν την προσφορά θα πρέπει να είναι διαθέσιμα και σε μονές συσκευασίες στο ίδιο κατάστημα.

Παρόμοιοι περιορισμοί θα τεθούν και στις προσφορές με αυτοκόλλητα μόνιμης έκπτωσης, προκειμένου να διασφαλιστεί η διαφάνεια των τιμών και να αποτραπούν πρακτικές παραπλάνησης των καταναλωτών.

Η εφαρμογή του νέου κώδικα αναμένεται να ενισχύσει τη διαφάνεια, βοηθώντας τους καταναλωτές να κάνουν πιο ενημερωμένες επιλογές, αναγνωρίζοντας τις πραγματικές εκπτώσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στον προϋπολογισμό τους.