ΑρχικήΟικονομίαΠως να βρίσκουν οι καταναλωτές το διάγραμμα τιμής για να μην τους...

Πως να βρίσκουν οι καταναλωτές το διάγραμμα τιμής για να μην τους κοροϊδεύουν στις εκπτώσεις

Στην εκπομπή «Live News»παρουσιάστηκε ο τρόπος που μπορούν οι καταναλωτές να προστατευτούν από «μαϊμού» εκπτώσεις.

Σε πολλές πλατφόρμες πώλησης ηλεκτρονικών ειδών, όπως στο skroutz.gr για παράδειγμα, υπάρχει μια ταμπέλα κάτω από κάθε προϊόν που αναγράφει «Εξέλιξη τιμής». Κάνοντας κλικ, ο καταναλωτής μπορεί να δει τι τιμή είχε το προϊόν που τον ενδιαφέρει σε μία χρονική γκάμα από ένα μήνα μέχρι ένα χρόνο πριν.

Έτσι, βλέποντας ένα τέτοιο διάγραμμα, μπορεί να διαπιστώσει αν η έκπτωση που αναγράφεται στο προϊόν που τον ενδιαφέρει είναι πραγματική ή όχι, αφού έχει τη δυνατότητα να δει τη διακύμανση της τιμής. Για παράδειγμα, δείτε πώς λειτουργεί στην τιμή μιας τηλεόρασης:

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άλλο παράδειγμα, με παρόμοια εφαρμογή. Στο kotsovolos.gr έχουν εντάξει σε κάθε προϊόν ένα ταμπελάκι που γράφει «δες τη χαμηλότερη τιμή μας φέτος». Κάνοντας κλικ εκεί, ο καταναλωτής βλέπει τη διακύμανση της τιμής του προϊόντος τους τελευταίους 12 μήνες, οπότε μπορεί να εξακριβώσει αν πράγματι είναι ευκαιρία η αγορά:

 

Όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος, Νίκος Φιλιππίδης, η τιμή αναφοράς είναι 30 μέρες και πίσω από την ημέρα της έκπτωσης. Παράλληλα έγινε αναφορά για τα πρόστιμα που έφαγαν έξι εταιρίες για πλασματικές εκπτώσεις τον Αύγουστο. Πρόστιμα που αγγίζουν τα 2.4 εκατ. ευρώ, από τα οποία έχουν πληρώσει το μεγαλύτερο μέρος του προστίμου, αλλά έχουν κάνει έφεση. Τέλος ο δημοσιογράφος αποκάλυψε πως την τελευταία τριετία έχουν μπει πρόστιμα 6 εκατ. ευρώ.

Black Friday: Πώς μπορούμε να δούμε πόσο μεγάλη ευκαιρία είναι η προσφορά