ΑρχικήΠαραπολιτικάΕ, όχι και χαμηλή τηλεθέαση το «Μουσικό κουτί»! 

Ε, όχι και χαμηλή τηλεθέαση το «Μουσικό κουτί»! 

Το τελευταίο “Μουσικό Κουτί”,  “ένα τραγούδι για την Ουκρανία”, μπήκε σε κάθε σπίτι και ήταν πρώτο θέμα στα social media την ώρα που μεταδιδόταν.  Ομως, με βάση την επίσημη μέτρηση, η θεαματικότητα ήταν 4,8% κάτι που δεν φαίνεται ακριβές.

Οπως ήταν αναμενόμενο, αυτό ενόχλησε τον Πρόεδρο της ΕΡΤ Κωνσταντίνο Ζούλα, αλλά και τους 40 καλλιτέχνες που πήραν μέρος τη στιγμή που εστάλησαν συνολικά 80.000 SMS προς 3 ευρώ το καθένα.

Γράφει ο “Βηματοδότης”:

“Είναι η πρώτη φορά που ο κ. Ζούλας, πρόεδρος της δημόσιας τηλεόρασης που στρέφεται κατά μιας εταιρίας που μετρά τις τηλεθεάσεις. Φαίνεται πως εκνευρίστηκε πολύ από το χαμηλό ποσοστό που έδωσε στην συγκεκριμένη εκπομπή και ανάμεσα στα άλλα αναφέρει: «Θεωρίες και συνωμοσιολογίες για τον τρόπο που λειτουργεί η Nielsen έχουν γραφεί πολλές, αλλά δεν είναι πειστικές καθώς μια διεθνώς καταξιωμένη εταιρεία δεν θα διακινδύνευε τη φήμη της μεροληπτώντας υπέρ κάποιων εκπομπών και σε βάρος άλλων. Αλλά εδώ προκύπτει ένα μάλλον αντικειμενικό ζήτημα. Είναι άραγε αντιπροσωπευτικά της ελληνικής κοινωνίας τα περιβόητα 1200 μηχανάκια από τα οποία προκύπτουν τα νούμερα τηλεθέασης; Διότι καλώς η κακώς από τις 100 τηλεοράσεις που ήταν ανοιχτές χθες βράδυ σε μια μεγάλη πολυκατοικία όλοι μάλλον έχουμε τη βεβαιότητα ότι σίγουρα περισσότερες από 4 ήταν συντονισμένες με το Μουσικό Κουτί…»