ΑρχικήΠαραπολιτικάΚωδικός «νέοι άνθρωποι» στη ΝΔ

Κωδικός «νέοι άνθρωποι» στη ΝΔ

Αν παρατηρήσει κανείς τις ομιλίες του Κυριάκου Μητσοτάκη ανά την Ελλάδα, τις τελευταίες μέρες, θα παρατηρήσει μια διαφοροποίηση: από εκεί που τον προσφωνούσαν ο τοπικός βουλευτής ή ο πρόεδρος της τοπικής Νομαρχιακής Οργάνωσης της ΝΔ, πλέον τον προσφωνούν νέοι άνθρωποι.

Στην Καβάλα, την περασμένη Κυριακή, ήταν η πρωτοετής φοιτήτρια Νομικής, Νίκη Βέλκου. Στα Γιάννενα, χθες, ήταν η νέα αρχιτέκτονας Κωνσταντίνα Παπαγιάννη και ο νεαρός δάσκαλος Λευτέρης Γκορτζής. Στη Λάρισα, την ερχόμενη εβδομάδα, θα είναι, κατά πάσα πιθανότητα, ένας νέος αγρότης και πάει λέγοντας ως τις εκλογές.

Είναι ενδιαφέρουσες και οι τοποθετήσεις των νέων ανθρώπων. Για παράδειγμα, η κ. χθες στα Γιάννενα που για πρώτη φορά προλόγισε μια κομματική εκδήλωση, είπε ότι το κάνει γιατί αισθάνεται «ότι η χώρα μας έχει μπροστά της την τελευταία της ευκαιρία, να αλλάξει επιτέλους πορεία και νοοτροπία. Δηλαδή να αφήσει οριστικά πίσω της την κρίση που δεν ήταν μόνον οικονομική, αλλά και βαθιά πολιτική, όπως και αξιακή». Είπε, μάλιστα, ότι έχει ψηφίσει και άλλα κόμματα, αλλά από τους σημερινούς πολιτικούς αρχηγούς, ο Κυριάκος Μητσοτάκης μπορεί να αξιοποιήσει αυτή την ευκαιρία προς όφελος της χώρας.

Ο κ. Γκορτζής από την άλλη, ήταν λίγο πιο…ρομαντικό. Είπε ότι πολλοί έλεγαν στο παρελθόν «Αν ήμουν πρωθυπουργός για μια μέρα…», αλλά αυτός δεν ανήκει σε αυτούς. «Δεν ανήκω σε αυτούς που θέλουν να διορθώσουν τη χώρα σε μια μέρα. Η κρίση δεν μας έκανε μόνο δύσπιστους, μας έκανε και ρεαλιστές. Θέλω να είμαι δάσκαλος για άλλα 30 χρόνια, με τις προϋποθέσεις που γενικά προανέφερα», είπε ακόμα.

Οι νέοι θα παίζουν πολύ στη στρατηγική της ΝΔ και θα είναι στην προμετωπίδα της γαλάζιας επικοινωνιακής καμπάνιας. Ήδη, τις προηγούμενες μέρες ξεκίνησε να παίζει στα socialmediaτο πρώτο σποτ με αιχμή τη φράση «Ως εδώ!» και πρόσωπο έναν νέο άνθρωπο, ο οποίος ακούει από μια τηλεόραση παλιές φράσεις του Αλέξη Τσίπρα που διαψεύστηκαν στην πράξη. Αυτό το σποτ που έκανε την εμφάνισή του σε facebook και twitter θα παίξει στην τηλεόραση, ενώ η ΝΔ θα δώσει μεγάλη έμφαση στην καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου έχουν μετατοπιστεί κατά συντριπτικό βαθμό οι νέοι άνθρωποι.

Γιατί τέτοια…πρεμούρα; Για έναν απλό λόγο: από το 2015 και μετά που έχουμε να ψηφίσουμε, συνδυαστικά με το χαμήλωμα του πήχη για το δικαίωμα ψήφου στα 17 έτη, έχουν μπει στους εκλογικούς καταλόγους πάνω από 450.000 νέοι ψηφοφόροι που είναι «μήλον της έριδος» για τα κόμματα.

Ο εξ απορρήτων