Λέμε και καμιά κουβέντα παραπάνω για τα Goody’s

6 mins read

Η συγχώνευση των Everest, La Pasteria, Evercat και Goody’s, που θα «απορροφηθούν» από την τελευταία εταιρεία, ίσως έχει κάποια σημασία για τον περιορισμό του κόστους.

Ωστόσο δεν πρέπει κανείς να ξεχνά ότι για τη δημιουργία των συγκεκριμένων brands δαπανήθηκαν στο παρελθόν αρκετά χρήματα, ενώ ειδικά το everest είναι ένα brand name που δεν το “πετάει” κανείς εύκολα στο καλάθι των άχρηστων. Προφανώς οι νέοι ιδιοκτήτες, θα έχουν τους λόγους τους.

Αυτό που είναι εξαιρετικά δυσνόητο είναι το πώς διάφορα media παρουσίασαν τη συγχώνευση ως “μεγάλη εξέλιξη” στο χώρο της εστίασης. Τόσο μεγάλη, ώστε “αλλάζουν τα δεδομένα”.

Ο Τύπος “διψάει” για ειδήσεις και ενίοτε υπερβάλλει. Ουσιαστικά το δραστήριο fund CVC (που αγοράζει περίπου ότι κινείται) προχωρά σε συγχώνευση των θυγατρικών της Vivartia.

Μια απόφαση που δεν είναι εύκολα κατανοητό το πώς “αλλάζει τα δεδομένα”. Εκτός και αν πιστεύουν ότι τα δεδομένα αλλάζουν επειδή π.χ. θα μπορούσε κανείς να αγοράζει μελλοντικά μακαρονάδες από τα everest και χάμπουργκερ από τα Pasteria…

Facebook Comments

Τελευταία Νέα