ΑρχικήΠαραπολιτικάΜια αλεπού- διαφημιστής στο παζάρι του rebranding

Μια αλεπού- διαφημιστής στο παζάρι του rebranding

Η πηγή μου στην αριστερά ή στην δημοκρατική παράταξη αν προτιμάτε, ήταν σαφής. Ο Τσίπρας πράγματι κάνει rebranding και μάλιστα το έχει πάρει «ζεστά».

Τόσο ζεστά που κατάλαβε πως με τα Γαλλάκια της publicis μόνο, δεν μπορεί να «πιάσει» αδιαμεσολάβητα τα ζητούμενα της ελληνικής κοινωνίας.

Έτσι, έχει βολιδοσκοπήσει και Έλληνες παίκτες της συγκεκριμένης αγοράς. Ένας απ’ αυτούς έχει μεν γνώση του αντικειμένου αλλά και πολλές ανοιχτές παρτίδες με την κυβέρνηση οπότε δυσκολεύεται να εκτελέσει τα καθήκοντά του με την άνεση που συνήθως τον διακρίνει.

Τι θα συμβεί από δω και πέρα; Είτε θα συνεχίσει να το κάνει ευρισκόμενος σε γκρίζα ζώνη, Είτε κάποια στιγμή θα εφαρμόσει το στρίβειν διά του αρραβώνος ίδιος αν καταλάβει ότι το μέλλον βρίσκεται και πάλι στο χώρο της σοσιαλδημοκρατίας, κεντροαριστεράς ή απλά αριστεράς στο οποίο άλλωστε ένιωθε ανέκαθεν σαν στο σπίτι του.