ΑρχικήΠαραπολιτικάΠοιος πλήρωσε την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό

Ποιος πλήρωσε την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό

Ποιος πλήρωσε την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο μετρό και ποιο το σκεπτικό της έγκρισης; Προκαλεί ή όχι το δημόσιο αίσθημα;

Η καμπάνια είναι πληρωμένη από τον Κοινωφελή Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» ενώ σε ερώτηση για το αν υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποσυρθεί, η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ποτέ στο παρελθόν.

Σε αυτό το σημείο οι κύκλοι της ΣΤΑΣΥ επέλεξαν να αναφερθούν στο gay parade, σημειώνοντας πως όταν είχε διαφημιστεί στο μετρό «υπήρξαν αντιδράσεις από την άλλη πλευρά» αλλά οι διαφημίσεις δεν αποσύρθηκαν. «Το ίδιο συνέβη και για διαφημίσεις του κινήματος των Vegan» συνέχισε η ίδια πηγή, καταλήγοντας πως η «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» έχει δεχθεί και το βραβείο Ακαδημίας Αθηνών.

Στον ιστότοπο της ΠΕΦΙΠ αναγράφεται πως είχε δεχτεί το βραβείο Ακαδημίας Αθηνών το 1979.