Ραντεβού στα βενζινάδικα…

6 mins read

Η γραφική απόφαση του αυτοπροσδιοριζόμενου ως οικολόγου Δημ. Βεργή να καρπωθεί τη δημοφιλία του brand name ΠΑΣΟΚ στα social media δεν γράφει απλώς μια ακόμη σελίδα στην ιλαρή ιστορία των εκλογικών αναμετρήσεων της χώρας.

Ο παλαίμαχος υποψήφιος, με το ακρωνύμιο που σκαρφίστηκε (Πανελλήνιο Ανεξάρτητο Συνδικαλιστικό Οικολογικό Κίνημα), δημιουργεί σύγχυση, καθώς στις επερχόμενες ευρωεκλογές θα υπάρχουν… δύο ΠΑΣΟΚ, καθώς το Κίνημα Αλλαγής, αναμένεται να κατεβάσει ψηφοδέλτιο ώς ΠΑΣΟΚ-Κίνημα αλλαγής.

Ενδέχεται όμως να δημιουργήσει και σύγχυση στους οδηγούς όλης της χώρας καθώς ο Βεργής, στην απόπειρά του να βρει κάτι που θυμίζει τον ήλιο του ΠΑΣΟΚ, χρησιμοποίησε το λογότυπο της εταιρείας πετρελαιοειδών BP. Δεν εμπνεύσθηκε απ’ αυτό. Το χρησιμοποίησε αυτούσιο.

Η στήλη δεν γνωρίζει ακόμη αν υπάρχουν αντιδράσεις για την ιδέα της μίξης του ΠΑΣΟΚ με την BP, ούτε σε πολιτικό, ούτε σε εμπορικό επίπεδο…

Facebook Comments