Αδειάζει Παππά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα μανιτάρια σε βαγόνι

14 mins read

Δεν άφησε αναπάντητες τις αιχμές του Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Παππά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία με τιτίβισμά της απάντησε στο βίντεο που δημοσίευσε σχετικά με το τρένο στο σταθμό της Θεσσαλονίκης, στο πάτωμα του οποίου είχαν, υποτίθεται, φυτρώσει …μανιτάρια.

Απαντώντας στον κύριο Παππά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τονίζει πως πρόκειται για «σοβαρό λάθος» η ανάρτηση με την φωτογραφία-βίντεο αφού δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα. Συνεχίζει μάλιστα αναφέροντας ότι το συγκεκριμένο βαγόνι βρίσκεται εκτός λειτουργίας για πάνω από ένα μήνα ενώ ειδικά αυτή την περίοδο, τα θέματα απολύμανσης και καθαριότητας είναι πρώτη προτεραιότητα, γεγονός που αποδεικνύεται και από τους σχετικούς δείκτες ποιότητας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το τελευταίο τρίμηνο, σύμφωνα με τους οποίους, 74,01% των επιβατών αξιολογούν πολύ καλά την καθαριότητα των τραίνων.

Δείτε το βίντεο με τους δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να επιθεωρούν τα …μανιτάρια:

Η ανακοίνωση της εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ:

«Το συγκεκριμένο τραίνο βρίσκεται για παραπάνω από 1 μήνα εκτός δρομολογίων για συντήρηση και φυσικά, ειδικά αυτή την περίοδο, τα θέματα απολύμανσης και καθαριότητας είναι πρώτη προτεραιότητα.

Σύμφωνα με αυτούς το 74,01% των επιβατών αξιολογούν “πολύ καλά” την καθαριότητα των τραίνων. Το “γάντι” σήκωσε το απόγευμα της Τρίτης ξανά ο ΣΥΡΙΖΑ, συνεχίζοντας την συζήτηση για τα μανιτάρια!

«Μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη επιβατών και πολιτικού κόσμου. Υπάρχει περίπτωση τα συνεργεία απολύμανσης να ράντισαν απλώς τα μανιτάρια και να τα προσπέρασαν;».

Η εμμονική αναφορά της Αντιπολίτευσης στα βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ αποτελεί μια ειρωνεία, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ η εταιρεία πουλήθηκε στην Τrenitalia έναντι τιμήματος 40 εκ. ευρώ. Ειρωνεία όμως και για τα άλλα σοβαρότερα προβλήματα που ταλανίζουν τα ελληνικά τρένα και που δεν εξαντλούνται στην “πράσινη” ανάπτυξη των βαγονιών. Αλλά στην δρομολόγηση των γρήγορων τρένων που συνεχίζουν να απέχουν από τις ράγες του ελληνικού σιδηροδρόμου, καθώς οι Ιταλοί δεν είχαν φροντίσει μέχρι σήμερα να ενσωματώσουν τα ελληνικά πρωτόκολλα ασφαλείας, αλλά και την σύμβαση για τις άγονες γραμμές που εκκρεμεί.

Facebook Comments

Τελευταία Νέα