ΑρχικήΠολιτικήΑποσύρθηκε το σποτ με τον Λούλη μετά τις αντιδράσεις για σεξισμό

Αποσύρθηκε το σποτ με τον Λούλη μετά τις αντιδράσεις για σεξισμό

Αποσύρθηκε το σποτ της Πολιτικής Προστασίας με τον Χρήστο Λούλη καθώς κατηγορήθηκε ως σεξιστικό από αρκετούς.

Η ανακοίνωση της Πολιτικής Γραμματείας

Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορονοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η εντύπωση αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Οταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά.

Οι αντιδράσεις

Έντονη ήταν η αντίδραση της πρώην Γενικής Γραμματέως Ισότητας των Φύλων, Φ. Κούβελα, η οποία ζητούσε να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση:

«Άλλη μία στερεοτυπική διαφήμιση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μας προέκυψε σήμερα στις ειδήσεις, με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία.

Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας ’50. Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα “όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος”

Να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση».

Καυστικό ήταν και το σχόλιο του Διευθυντή της Διεθνούς Αμνηστίας Ελλάδας, Γαβριήλ Σακελλαρίδη:

«Η νέα διαφήμιση της Πολιτικής Προστασίας για τις πλατείες θυμίζει διασκευή του προπατορικού αμαρτήματος.

Η γυναίκα-γκόμενα (ωσάν άλλη Εύα), αφελής και ενδοτική στον όφι προσπαθεί να παρασύρει τον σταθερό και στοχοπροσηλωμένο άντρα (ο Αδάμ 2.0, σε πιο αποφασιστική version), προσφέροντας του το “μήλο” της εξόδου στην πλατεία.

Ο σύγχρονος Αδάμ όμως (έχοντας πάθει και έχοντας μάθει από τότε που έφαγε το μήλο) δεν την ξαναπατάει, κάνοντας plot twist στο διαφημιστικό, ξαποστέλνει τον όφι στο πυρ το εξότερον και συνετίζει την -ευάλωτη στον πειρασμό- γυνή.

Επειδή τό μέσο γίνεται το μήνυμα σε τέτοιες διαφημίσεις, καλό είναι να μην θεωρείται λεπτομέρεια η καλλιεργεια αυτής της κουλτούρας.

Ναι, να προσέχουμε αυτές τις μέρες σε όλα και παντού, αναμεσα στα οποία και στην αναπαραγωγή των στερεοτύπων».

Και ο Αντώνης Τζανακόπουλος, αδελφός του Δημήτρη Τζανακόπουλου, νομικός σύμβουλος στο ΥΠΕΞ για τη Συμφωνία των Πρεσπών, που έγινε ακόμη πιο γνωστός όταν συμμετείχε σε διαδήλωση στην ελληνική πρεσβεία στο Λονδίνο υπερ του open borders επί των γεγονότων στον Έβρο έγραψε:

 

Δυο θεματα απο εδω. Ροη η γραμματεας, παραπολ ο σακελ
«Να αποσυρθεί άμεσα το χυδαίο σποτ Λούλη» ζητά η πρώην γραμματέας Ισότητας
Έξαλλος ο Γ. Σακελλαρίδης με το σποτ Λούλη: «Η γυναίκα-γκόμενα, αφελής και ενδοτική»