Επικοινωνιακό σόου Τσίπρα για αναστροφή κλίματος στη Βόρεια Ελλαδα

11 mins read

Με επικοινωνιακό σόου στη Θεσσαλονίκη- στη συνάντησή του με επιχειρηματίες από τη Βόρεια Ελλάδα – επιχείρησε ο πρωθυπουργός να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργήσει για τον ΣΥΡΙΖΑ η Συμφωνία των Πρεσπών. Ωστόσο δεν τα κατάφερε.
Ο Αλέξης Τσίπρας ανέφερε ότι η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο προετοιμασίας της επίσκεψης που θα κάνει στη Βόρεια Μακεδονία, μαζί με υπουργούς και αποστολή επιχειρηματιών. Ομως δημιουργήθηκε θέμα καθώς από τους 70 επιχειρηματίες που ζήτησαν να παραβρεθούν επιλέχθηκαν σύμφωνα με την υπουργό Μακεδονίας Θράκης οι 40 εξηγώντας ότι πρόεδροι των επιμελητηρίων δεν θα πάρουν μέρος στην αποστολή στα Σκόπια καθώς στην αποστολή έχουν κληθεί επιχειρηματίες και όχι φορείς. Παρόλα αυτά πολλοί από τους παριστάμενους επιχειρηματίες είπαν ότι δεν είναι και τόσο βέβαιοι πως θα ακολουθήσουν την αποστολή στη γειτονική χώρα.
Διαμαρτυρίες προς τον πρωθυπουργό εξέφρασε και ο παριστάμενος οινοποιός Ευάγγελος Γεροβασιλείου, για τις πρακτικές των οινοποιών των Σκοπίων, οι οποίοι λανσάρουν τα κρασιά τους στη διεθνή αγορά ως «μακεδονικά». Μάλιστα έδειξε και φωτογραφίες από την πρόσφατη έκθεση Prowein, όπου προβλήθηκαν τα «Wines of Macedonia».
Μεταξύ των επιχειρηματιών που συμμετείχαν στη συνάντηση ήταν ο πρόεδρος του ΣΒΕ, Αθανάσιος Σαββάκης, ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, Τάσος Τζήκας, ο πρόεδρος του ΟΛΘ, Σωτήρης Θεοφάνης, ο πρόεδρος της ΑΖΚ, Κυριάκος Λουφάκης, ο Ευάγγελος Γεροβασιλείου, ο Άγγελος Ιατρίδης (Κτήμα Αλφα), ο Στέφανος Τζιρίτης (ISOMAT), η Μαίρη Χατζάκου (ΜΕΒΓΑΛ), ο Ανέστης Γεωργουδάκης (New Age), ο Γιώργος Καλανδρέας (Τηλεματική), ο Κώστας Παπακωνσταντίνου (ΓΕΩΤΕΚ), Νίκος Δαστερίδης (Dasteri), Γιάννης Παπαθεοχάρης (Selecta Hellas).

Facebook Comments