ΑρχικήΠολιτικήΦόντο σε βαθύ κόκκινο για τις δηλώσεις Τσίπρα, ξυπνά αναμνήσεις από τον...

Φόντο σε βαθύ κόκκινο για τις δηλώσεις Τσίπρα, ξυπνά αναμνήσεις από τον ΣΥΡΙΖΑ του 3%!

Το κόκκινο χρώμα είναι το αγαπημένο των Χριστουγέννων, των πασχαλινών αυγών και των… εστιατορίων, καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς ανοίγει την όρεξη!

Αλλά, στην πολιτική τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς το χρώμα έχει ταυτιστεί με τα κόμματα της Αριστεράς και σε πολλές περιπτώσεις της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς. Στο πλαίσιο αυτό, τα κόμματα (όχι μόνο της Αριστεράς) σε ολόκληρο τον κόσμο, στην προσπάθειά τους να διευρυνθούν ανοίγουν εκτός από τις πόρτες τους και τις… χρωματικές παλέτες. Όλοι εκτός από τον ΣΥΡΙΖΑ, όπου επιστρέφουν πίσω στο βαθύ κόκκινο των φοιτητικών τους χρόνων. Όσοι είδαν την νέα «πλάτη» (στην τηλεοπτική γλώσσα), το φόντο μπροστά από το οποίο παίρνει θέση για τις δηλώσεις του ο πρόεδρος του κόμματος δεν πίστευαν στα μάτια τους. Και δεν αναφερόμαστε στον κόσμο γενικά και στους πολιτικούς αντιπάλους της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά σε στελέχη της διεύρυνσης, που είχαν «αγοράσει» τις διακηρύξεις περί ανοιχτών θυρών και περίμεναν ότι αυτές θα αποτυπωθούν και στην επικοινωνιακή πολιτική.

Σε αντίθεση, όμως, με τις προσδοκίες τους, η ηγετική ομάδα της Κουμουνδούρου φαίνεται να έχει άλλες στοχεύσεις στο πίσω μέρος του μυαλού της. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν οι χρωματικές και όχι μόνο επιλογές. Σε όσους ασχολούνται με ζητήματα επικοινωνίας έκανε ακόμη εντύπωση το γεγονός πως ο Αλέξης Τσίπρας δείχνει να εγκαταλείπει το λευκό πουκάμισο, το οποίο είχε υιοθετήσει την περίοδο της πρωθυπουργίας του. Καρό σακάκι και σκούρο μπλε πουκάμισο ήταν οι επιλογές του προέδρου του κόμματος στην δήλωση που έκανε για να επιτεθεί στην κυβέρνηση σχετικά με τη διαχείριση της πανδημίας. Ενώ μέχρι σήμερα έκανε δηλώσεις πάντα με λευκό πουκάμισο, προκειμένου να φωτίζεται το πρόσωπό του και να κάνει αντίθεση το πουκάμισο με το συνήθως σκουρόχρωμο σακάκι. Αλλά και γιατί το λευκό είναι το χρώμα της αγνότητας, προσδίδει όγκο, κύρος και αξιοπιστία.

Στον βαθμό, λοιπόν, που η εικόνα περνά μηνύματα και στο υποσυνείδητο ή φέρνει στο προσκήνιο ότι ήταν καλά κρυμμένο στις «αποθήκες» της σκέψης,  τα νέα δεν είναι καλά για όσους πιστεύουν ακόμη πως μπορεί να αλλάξει ο Αλέξης Τσίπρας ή να αλλάξει ο ΣΥΡΙΖΑ. Φαίνεται πως οι «σκληροί», του ΣΥΡΙΖΑ του 3%, έχουν ακόμη το πάνω χέρι και τον Πρόεδρο του κόμματος με την πλευρά τους. Καθώς είναι σίγουρο πως το φόντο και συνολικά ο σχεδιασμός της τηλεοπτικής εικόνας της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει περάσει και από την δική του έγκριση. Όποιος μπει στην επίσημη ιστοσελίδα του κόμματος θα δει μόνο κόκκινο και κυρίως δηλώσεις του προέδρου και του εκπροσώπου Τύπου. Για να…  ξεκουραστεί το μάτι με λίγο μωβ, πράσινο ή κίτρινο (στο όνομα της διεύρυνσης) θα πρέπει κανείς να κατέβει αρκετές οθόνες, σχεδόν μέχρι τη βάση της σελίδας.

Η σκληρή επικοινωνιακή γραμμή έγινε πολιτική και στην περίπτωση του Κουφοντίνα, όπου το δεύτερο μεγαλύτερο κόμμα της χώρας σύρθηκε στην υποστήριξη ενός αιτήματος που δεν αφορούσε παρά ελάχιστους πολίτες. Έκφραση της κρυφής ατζέντας αποτελεί για μια μεγάλη μερίδα πολιτικών παρατηρητών και η αποστροφή Τζανακόπουλου για τις εκκαθαρίσεις Δημόσια Διοίκηση, που θα πρέπει να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ όταν κερδίσει ξανά την κυβέρνηση! Θύμισε σε πολλούς το περίφημο «πήραμε την κυβέρνηση όχι την εξουσία»!