ΑρχικήΠολιτικήGreek Summer State of Mind - Αυτή είναι η νέα καμπάνια για...

Greek Summer State of Mind – Αυτή είναι η νέα καμπάνια για τον τουρισμό

Για ένα τελείως διαφορετικό καλοκαίρι, όπου δεν μπορεί να προσδιοριστεί το τουριστικό ρεύμα προς τη χώρα, έκανε λόγο ο πρωθυπουργός κατά την παρουσίαση της νέας καμπάνιας “The Greek Summer State of Mind” για τον ελληνικό τουρισμό.

Σημείωσε, όμως, ότι η χώρα έχει προετοιμαστεί για να υποδεχθεί από τις 15 Ιουνίου τους πρώτους εξωτερικούς επισκέπτες, προτάσσοντας σε κάθε περίπτωση το θέμα της υγειονομικής ασφάλειας.

Ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι η νέα καμπάνια προβάλλει τη χώρα, όχι μόνο ως προορισμό αλλά και ως αντίληψη, και στοχεύει εκτός του φετινού καλοκαιριού στην προβολή της χώρας και την υποστήριξη του brand της.

Μίλησε και για στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό και με επιπλέον εργαλεία εάν αυτό χρειαστεί, αναγνωρίζοντας ότι η πανδημία έπληξε καίρια τη συγκεκριμένη βιομηχανία. Επίσης αναφέρθηκε σε νέες πρωτοβουλίες στήριξης και του εσωτερικού τουρισμού.

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης παρουσίασης της νέας τουριστικής καμπάνιας, μίλησε και ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, τονίζοντας πως οι στίχοι του Διονύσιου Σολωμού λένε τη μεγάλη αλήθεια: «Κλείσε μέσα στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα αισθανθείς μέσα σου να λαχταρίζει κάθε είδος μεγαλείου».

Ο κ. Θεοχάρης τόνισε ότι «η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ», σημειώνοντας πως «ξεκινάμε οργανωμένα, θέτοντας την υγεία πάνω απ’ όλα».

Ανέφερε τέσσερα βήματα

  1. από τις 15/6η Ελλάδα ανοίγει επιλεκτικά, με στοιχεία ευρωπαϊκών οργανισμών, για να μην τεθεί σε κίνδυνο το αγαθό της υγείας.
  2. συνεχίζεται η επιδημιολογική αξιολόγηση, με την κυβέρνηση να είναι έτοιμη να παρέμβει όπου πουν οι ειδικοί.
  3. έχουν υιοθετηθεί αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής.
  4. ενισχύεται το ΕΣΥ σε όλους τους τουριστικούς προορισμούς.

The Greek Summer State of Mind

Η φιλοσοφία της καμπάνιας

Φέτος το καλοκαίρι δεν θα είναι το ίδιο… Η παγκόσμια υγειονομική κρίση, άλλαξε σχεδόν τα πάντα. Τον τρόπο που ζούμε, που δουλεύουμε, που κάνουμε διακοπές. Για αυτό η καμπάνια της Ελλάδας για το καλοκαίρι του 2020 θα είναι διαφορετική. Γιατί αυτό που μας ξεχωρίζει σήμερα είναι ότι τα καταφέραμε. Κερδίσαμε αναγνώριση και σεβασμό. Τώρα, έχουμε την ευκαιρία, να αξιοποιήσουμε αυτή τη συλλογική επιτυχία.

Να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας και προσμονής. Ένα μήνυμα της Ελλάδας σε ολόκληρο τον κόσμο, με επίκεντρο, ένα νέο brand: Το Ελληνικό Καλοκαίρι – Greek Summer. Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι απλά ο ήλιος και η θάλασσα. Αυτά τα έχουν και άλλες χώρες. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια κατάσταση ευτυχίας πέρα απο εποχές και τόπους. Είναι αυτό το μοναδικό συναίσθημα που νιώθεις όταν είσαι μαζί με αυτούς που αγαπάς, όταν γίνεσαι ένα με τη φύση και νιώθεις μέσα σου ελευθερία. Και από τη στιγμή που το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα, μπορείς να το νιώσεις οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

Facts

  • Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού έχει ως βασικό της στόχο να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του Ελληνικού Καλοκαιριού που εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, πιο αληθινό, πιο ανθρώπινο. Και αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας, της ευτυχίας να είσαι με όσους αγαπάς και της επαφής με τη φύση.
  • Με σύνεση, ενσυναίσθηση και σεβασμό η νέα ταινία προβάλλει αυτή τη μοναδικότητα της Ελλάδας και φιλοδοξεί να δημιουργήσει γύρω από το όνομα της ένα νέο brand, αυτό του Ελληνικού Καλοκαιριού. Ένα brand που στην παρούσα φάση προτρέπει το κοινό να το ζήσει όπου και αν βρίσκεται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας, αυτής που μοιράζεται, αυτής που καταλαβαίνει, αυτής που είναι έτοιμη να σε υποδεχθεί με τις κατάλληλες συνθήκες. Πίσω από αυτή τη διάσταση και τον διαμοιρασμό της ανάγκης του ανθρώπου να ζήσει το δικό του Ελληνικό Καλοκαίρι, δημιουργούνται ταυτόχρονα οι ευκαιρίες για την επόμενη χρονιά. Για το επόμενο βήμα. Για την εξέλιξη της καμπάνιας σε επόμενο στάδιο, με στόχο τη διεύρυνση της σεζόν.
  • Εστιάζοντας στο συναίσθημα και στη νέα ταυτότητα που έχτισε η Ελλάδα μέσα από την διαχείριση του Covid 19, επιλέχθηκε στρατηγικά η υιοθέτηση της δημιουργίας της ταινίας με ένα μόνο πλάνο. Το οποίο λειτουργεί ως “καμβάς” πάνω στον οποίο το μήνυμα του Ελληνικού Καλοκαιριού “γράφει” καλύτερα, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του θεατή από τα ομολογουμένως εντυπωσιακά πλάνα της χώρας μας.

Figures

  • H Marketing Greece, με πίστη στην αποστολή της και το λόγο για τον οποίο υπάρχει, αναλαμβάνει το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχωρεί ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς.
  • Η ταινία Endless Greek Summer αποτελεί το πρώτο video της καμπάνιας, ενώ παράλληλα δημιουργείται και η ελληνική εκδοχή της ταινίας με στόχο την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.
  • Η δυνατότητα προσαρμογής της ταινίας σε νέα δεδομένα, στην πιθανή αλλαγή κλίματος τις επόμενες εβδομάδες αλλά και στην ανάγκη για διεύρυνση της σεζόν, προσδίδουν στην καμπάνια ευελιξία και ανάπτυξη γρήγορων αντανακλαστικών.
  • Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece, τους Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, Steve Vranakis – CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης, Θωμά Βαρβιτσιώτη και Ηλία Τσαουσάκη, σε συνεργασία με τα στελέχη του ΕΟΤ, το Υπουργείο Τουρισμού.

Η ομιλία της Ιωάννας Δρέττα για την καμπάνια The Greek Summer State Of Mind

Είναι ιδιαίτερη η χαρά και η τιμή να βρίσκομαι σήμερα εδώ, μαζί σας, για μια τόσο σημαντική στιγμή του ελληνικού τουρισμού. Σε μια εποχή δύσκολη, πρωτόγνωρη αλλά συνάμα και ελπιδοφόρα.

Το 2020 είναι μια χρονιά που θα μείνει χαραγμένη στο μυαλό όλων. Μια χρονιά που τα πάντα αλλάζουν. Οι καθημερινές μας συνήθειες. Η κοινωνικότητα και οι συναναστροφές. Ο τρόπος που εργαζόμαστε. Που διασκεδάζουμε. Που κάνουμε ταξίδια. Ο τρόπος που σκεφτόμαστε το μέλλον. Το 2020 είναι μια χρονιά γεμάτη από φόβο, αβεβαιότητα, θλίψη και οδύνη για τις απώλειες σε ανθρώπινες ζωές. Αλλά είναι χρονιά γεμάτη και από φροντίδα, προστασία, αλληλεγγύη.

Εμείς στην Ελλάδα, είχαμε την ευτυχία να δράσουμε γρήγορα. Υπεύθυνα. Αποτελεσματικά. Να μετατρέψουμε την ατομική ευθύνη, σε συλλογική επιτυχία. Να δείξουμε ότι είμαστε μια χώρα που μπορεί να τα καταφέρνει στις δύσκολες στιγμές. Και το καταφέραμε.

Η ελληνική πολιτεία τόλμησε, να πάρει δύσκολα αλλά αναγκαία μέτρα προστασίας. Τολμήσαμε όλες και όλοι, να θυσιάσουμε ένα πολύτιμο μέρος της προσωπικής μας ελευθερίας, της ζωής μας όπως την ξέραμε. Και δικαιωθήκαμε. Και αυτή η δικαίωση, αυτή η τόλμη μας δίνει το δικαίωμα να βρισκόμαστε σήμερα εδώ. Να σχεδιάζουμε με μεγάλη προσοχή το μέλλον. Να αισιοδοξούμε, ότι τα πράγματα μπορούν να πάνε λίγο καλύτερα.

Βήμα, βήμα… Έτοιμοι για να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας στον υπόλοιπο κόσμο. Ένα μήνυμα απλό, με φως, ήχους, αναμνήσεις ή επιθυμίες. Λιτό και απέριττο. Όπως ταιριάζει στην Ελλάδα. Σεμνό και με μέτρο. Όπως επιβάλλουν οι στιγμές. Που σέβεται την πρωτόγνωρη κατάσταση ολόκληρου του κόσμου. Ένα μήνυμα γεμάτο ενσυναίσθηση του τι περάσαμε και που βρισκόμαστε τώρα.

Γνωρίζουμε πολύ καλά , με πόση προσοχή πρέπει να μιλήσουμε. Να μην υποσχεθούμε. Να μην προκαλέσουμε. Να χρησιμοποιήσουμε τις σωστές λέξεις. Τα σωστά συναισθήματα. Να τα χωρέσουμε όλα, μέσα σε 40 δευτερόλεπτα. Με ένα μόλις πλάνο. Που μιλάει για τη μοναδική εμπειρία που ονομάζεται ελληνικό καλοκαίρι. Που σε κάνει να σκεφτείς, να επιθυμήσεις και να προσμένεις. Γιατί το ελληνικό καλοκαίρι είναι «κατάσταση ευτυχίας». Όπου και αν βρίσκεσαι. Ό,τι και αν κάνεις.

Και εμείς, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια διαρκή προσμονή. Να χτίσουμε ένα νέο brand. Μια επιθυμία που μπορεί να εκπληρωθεί όταν, για τον κάθε έναν, οι συνθήκες το επιτρέψουν. Το ελληνικό καλοκαίρι θα είναι πάντα εδώ.

Για να γίνουν όλα τα παραπάνω πράξη, χρειαζόταν η θέληση να ενώσουμε δυνάμεις. Η τόλμη να συγκροτήσουμε μια συμμαχία του ιδιωτικού με τον δημόσιο τομέα. Της Marketing Greece με τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού. Σε μια τόσο δύσκολη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό και την Ελλάδα, η συνένωση δυνάμεων ήταν ο μόνος δρόμος. Και αυτόν το δρόμο τον άνοιξε ο πρωθυπουργός με τη βούληση και την πεποίθηση του ότι όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα. Τον ευχαριστoύμε πολύ.

H Marketing Greece, με πίστη στην αποστολή της και το λόγο για τον οποίο υπάρχει, αναλαμβάνει το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχωρεί ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στην ελληνική κυβέρνηση, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς.

Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από μια ομάδα σπουδαίων συνεργατών: Τον Steve Vranakis, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης, τον Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, τον Θωμά Βαρβιτσιώτη, τον Ηλία Τσαουσάκη, τα στελέχη του έμπειρου και πολύτιμου ΕΟΤ, το Υπουργείο Τουρισμού.

Το σποτ που θα δείτε σε λίγο αφορά τη διεθνή καμπάνια που θα ξεκινήσει άμεσα. Ο στρατηγικός σχεδιασμός και η δομή του μηνύματος, μας δίνει τη δυνατότητα, με βάση τις συνθήκες που θα επικρατούν τις επόμενες εβδομάδες, να υλοποιήσουμε άμεσα την εξέλιξη του.

Παράλληλα, ετοιμάζεται και ξεχωριστό σποτ για την ενδυνάμωση του εσωτερικού τουρισμού. Ό,τι δείτε σήμερα, είναι το αποτέλεσμα σκληρής, εξαντλητικής δουλειάς. Αντανακλά το πάθος μας για αυτό που κάνουμε. Την πίστη ότι μπορούμε να προσφέρουμε. Τη βεβαιότητα μας ότι όλοι μαζί, μπορούμε και αυτή τη φορά να τα καταφέρουμε. Να βγούμε νικητές και από αυτή τη δύσκολη μάχη. Να πάμε τον ελληνικό τουρισμό ακόμα πιο ψηλά. Να κάνουμε την Ελλάδα ακόμα πιο φωτεινή, ακόμα πιο ποθητή…