ΑρχικήΠολιτικήΚοντακτσής: «Στο «πόδι» η επικοινωνιακή τακτική του ΣΥΡΙΖΑ- Εμμονή σε λάθος στρατηγική»

Κοντακτσής: «Στο «πόδι» η επικοινωνιακή τακτική του ΣΥΡΙΖΑ- Εμμονή σε λάθος στρατηγική»

Δεν υπάρχει ξεκάθαρη στρατηγική στον ΣΥΡΙΖΑ, τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ, ο επικοινωνιολόγος Σταύρος Κοντακτσής.

Οκ. Κονταξής τόνισε ότι «η Νέα Δημοκρατία είχε ακολουθήσει μια επικοινωνιακή στρατηγική η οποία δούλευε, πήγε πάρα πολύ καλά και συνέχισε στο ίδιο μοτίβο. Επένδυσε στα ίδια εργαλεία, στους ίδιους τρόπους επικοινωνίας και προφανώς, με βάση και τις δημοσκοπήσεις, συνεχίζει να προοδεύει σε σχέση με τους στόχους της».

Όσον αφορά τον ΣΥΡΙΖΑ υποστήριξε ότι «είχε την αδύνατη άσκηση» επισημαίνοντας ότι προσπαθεί να πείσει τον κόσμο να τον ψηφίσει «εφαρμόζοντας μια επικοινωνιακή τακτική που φαίνεται να είναι… στο γόνατο», όπως είπε.

«Δεν υπάρχει σοβαρή χρήση εργαλείων. Δεν υπάρχει κάποια στρατηγική που να τη βλέπεις ξεκάθαρα» πρόσθεσε ο κ. Κοντακτσής προσθέτοντας ότι είναι εμφανές ότι δεν υπάρχει ενιαία δομή και φωνή αν και περιορίστηκε το πρόβλημα σε σχέση με τις εκλογές της απλής αναλογικής.

«Στην πραγματικότητα είδαμε το ίδιο μήνυμα, αυτό της δίκαιης κοινωνίας και προσπάθησαν με κάποια περιγραφή και το μήνυμα “ευημερία για όλους” το εξηγήσουν» υποστήριξε ο κ. Κοντακτσής.

Εμμονή σε λάθος στρατηγική
Υπήρξε μάλιστα ιδιαίτερα καυστικός τόσο ως προς την στρατηγική του ΣΥΡΙΖΑ για την οποία είπε ότι υπάρχει «μια εμμονή σε μια λάθος στρατηγική» όσο και για το ΠΑΣΟΚ που επικοινωνιακά δεν έκανε τίποτα. «Όταν οι χειρότερες επιδόσεις ως κόμμα πολύ κάτω από το πανελλαδικό μέσο όρο είναι στην Αττική και στην Α Θεσσαλονίκης, που είναι τα κλασικά μέρη τα οποία παίζει τεράστιο ρόλο η επικοινωνιακή στρατηγική σου [….] βλέπουμε ότι με το ζόρι περνούσε το 7%» δήλωσε καυτηριάζοντας επίσης ότι το ΠΑΣΟΚ ξόδευε για διαφήμιση στο Facebook κυρίως στο προφίλ του Νίκου Ανδρουλάκη και όχι σε αυτό του κόμματος.

Ωστόσο, δεν παρέλειψε να δώσει τα εύσημα στον ΚΚΕ και τον γ.γ. γραμματέα του, Δημήτρη Κουτσούμπα, ο οποίος έβγαλε ένα νέο προφίλ επενδύοντας στο χιούμορ που προσέλκυσε και αρκετούς νέους.

 

Πηγή: Συνδέσεις | ΕΡΤ