Τη διενέργεια μελέτης βιωσιμότητας για τη 24ωρη λειτουργία του Μετρό κάθε Σάββατο έχει ζητήσει από τη ΣΤΑΣΥ εδώ και τέσσερις εβδομάδες ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, όπως αποκάλυψε ο ίδιος μιλώντας στο ΟΡΕΝ.
Η πρωτοβουλία έρχεται στον απόηχο της πρότασής του για μείωση του κομίστρου στα ταξί τα βράδια Παρασκευής και Σαββάτου, με στόχο να περιοριστεί το φαινόμενο της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ.
Αντίστοιχο αίτημα έχει κατατεθεί, σύμφωνα με τον υπουργό, και για το Τραμ, προκειμένου να επεκτείνεται η λειτουργία του τις καλοκαιρινές νύχτες στην Παραλιακή.
Παράλληλα, ο κ. Κυρανάκης αποκάλυψε πως βρίσκεται στα σκαριά η δημιουργία ειδικού ταμείου από τα έσοδα που θα προκύπτουν από τις ψηφιακές κλήσεις που θα βεβαιώνονται μέσω καμερών, οι οποίες πρόκειται να εγκατασταθούν σε σημεία του οδικού δικτύου. Τα χρήματα αυτά θα κατευθύνονται σε δράσεις και μέτρα για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.
Υπερασπιζόμενος την πρότασή του, δήλωσε πως «ορθώς ειπώθηκε από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο ότι δεν μπορούν οι φορολογούμενοι να πληρώνουν τις παραβάσεις τρίτων». Ο ίδιος επεσήμανε πως τα σοβαρά τροχαία περιστατικά κοστίζουν σημαντικά στο δημόσιο σύστημα υγείας, υπολογίζοντας πρόχειρα το κόστος ανά περιστατικό στα 30.000 ευρώ.
Αναφερόμενος στις αντιδράσεις που προκάλεσε η πρόταση για φθηνότερα κόμιστρα στα ταξί, υπογράμμισε με νόημα: «Όσοι γέλασαν, θα το ξανασκεφτούν αν περάσουν μια βόλτα από τα ΤΕΠ. Αν μιλήσουν με χειρουργούς, αν δουν τα στατιστικά που δείχνουν πως οι περισσότεροι θάνατοι από τροχαία καταγράφονται τη νύχτα».
«Το τελευταίο που πρέπει να κάνει ένας υπουργός Μεταφορών είναι να μείνει άπραγος», κατέληξε ο κ. Κυρανάκης.