Σε συζήτηση θα συμμετάσχει την Τρίτη 23 Ιουνίου στις 11:00, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης με τίτλο «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια».
Η συζήτηση θα πραγματοποιηθεί στο Ωδείο Αθηνών, στο πλαίσιο της εκδήλωσης με τίτλο «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια». Την εκδήλωση συνδιοργανώνουν το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης μαζί με τον φορέα «Ελληνικό Κτηματολόγιο».

