ΑρχικήΠολιτικήΝεύρα Θεοχάρη για τα fake news των €32 εκ.: «Είμαι όσο πιο...

Νεύρα Θεοχάρη για τα fake news των €32 εκ.: «Είμαι όσο πιο ευγενικός μπορώ»

Απαντήσεις γύρω από την πολυσυζητημένη καμπάνια του ΕΟΤ έδωσε στη Βουλή ο Υπουργός Τουρισμού ξεκαθαρίζοντας ότι η καμπάνια δωρήθηκε στον ΕΟΤ από τους ιδιώτες, ενώ παράλληλα χαρακτήρισε ως fake news τα σενάρια περί κόστους 32 εκατομμυρίων ευρώ.

Απαντώντας σε ερωτήσεις της βουλευτού του Μέρα 25 Αγγελικής Αδαμοπούλου, περί απευθείας ανάθεσης της διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας στη Marketing Greece με τίμημα 32 εκ. ευρώ, ο κ. Θεοχάρης είπε ότι είναι κρίμα να ασχολείται το Κοινοβούλιο με fake news. Μάλιστα χαρακτηρισε σαν ΕΟΤ του ιδιωτικού τομέα την εταιρεία Μarketing Greece με την οποία συνεργάζεται ο ΕΟΤ και η οποία τρέχει την διαφημιστική καμπάνια για τον τουρισμό που πρόσφατα παρουσίασε ο πρωθυπουργός στην Αίγλη του Ζαππείου.

Παράλληλα ο κ. Θεοχάρης επανέλαβε ότι 30 εκατομμυρια είναι συνολικα ο διαφημιστικός προϋπολογισμός του ΕΟΤ.

«Προσπάθησα να είμαι όσο μπορώ πιο ευγενικός όταν σας είπα ότι τα 32 εκατομμύρια είναι fake news. Εάν συνεχίζετε και επιμένετε να μιλάτε για 32 εκατομμύρια είστε σε πλήρη σύγχυση. Όλος ο διαφημιστικός προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι λίγο πάνω από 30 εκατομμύρια δεν έχει να δώσει 32. Κάντε μου κριτική ότι πήρα τα 23 του ΣυΡιζΑ και τα έκανα 30, ενώ έπρεπε να τα κάνω 60 να την ακούσω αυτή την κριτική.

Δεν υπάρχει καμία αδιαφάνεια. Αν κάνατε στον κόπο να μπείτε θα βλέπατε ότι η σύμβαση είναι 99.000 € . Τέτοια είναι η χαώδης διαφορά μεταξύ της πραγματικότητας και των 32 εκατομμυρίων που λέτε για να παραπλανήσετε τον ελληνικό λαό. Γιατί λέτε 32 εκατομμύρια και δε λέτε 32 δισεκατομμύρια, ότι θα δώσουμε όλα τα χρήματα που θα πάρουμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση;».

Αναφερόμενος στην συνολική συνεργασία της Μarketing Greece με τον ΕΟΤ στο κομμάτι των social media ο κ Θεοχάρης ανέφερε ότι ότι δεν μπορεί να κάνει συμβάσεις με αμερικανικές εταιρείες όπως είναι το Facebook: «Ο ΕΟΤ δεν μπορεί να διαφημίσει την χώρα μας στο facebook και στο instagram και συνεπώς η χώρα είναι απούσα από κει που θα έπρεπε να ήταν . Γαι’ αυτό το λόγο συνεργαζόμαστε με τον ΕΟΤ του ιδιωτικού τομέα για να έρθει και να κάνει αυτά που δεν μπορούμε θεσμικά να κάνουμε. Δεν μπορεί από τους ευρωπαϊκούς κανόνες να κάνεις σύμβαση με αμερικανική εταιρεία όπως είναι το facebook. Θα δεν θα είναι απούσα η χώρα μας δεν θα την αφήσουμε έξω από τις αγορές για fake news.

H χώρα μας δεν έχει την πολυτέλεια να πάει διχασμένη και με σπασμένες δυνάμεις, άλλα να διαφημίζει ο ιδιωτικός τομέας, άλλα το Δημόσιο, άλλα οι περιφέρειες. Για αυτούς τους τρεις μήνες η χώρα θα πάει ενωμένη. Αυτή η καμπάνια δωρήθηκε στον ΕΟΤ έγινε από τον ιδιωτικό τομέα ,πληρώθηκε από τον ιδιωτικό τομέα και δωρήθηκε στον ΕΟΤ.

Στην πραγματικότητα η Μarketing Greece δίνει χρήματα στον ΕΟΤ από τη στιγμή που του δίνει αυτή την δημιουργική δουλειά».