Μήνυμα με σαφείς αποδέκτες έστειλε με δήλωσή του από το ακριτικό Καστελόριζο ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο οποίο βρίσκεται από χθες στο πλαίσιο της περιοδείας του στα Δωδεκάνησα.
Όπως είπε, «η παρουσία μου εδώ δεν είναι μόνο συμβολική. Δηλώνει την ενότητα...