Με επισκέψεις σε τρία νοσοκομεία της Πάτρας και στο Κέντρο Υγείας Βορείου Τομέα ολοκλήρωσε τη σημερινή του περιοδεία στην αχαϊκή πρωτεύουσα ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης.
Κατά τη διάρκεια των επισκέψεών του, ο υπουργός ενημερώθηκε για την πορεία των έργων...