Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με θέμα «Ασφάλεια στα Πανεπιστήμια – Ώρα για Απολογισμό», την οποία διοργάνωσε η Ιωάννα Γκελεστάθη, συγκεντρώνοντας εκατοντάδες πολίτες και ενδιαφερόμενους για το ζήτημα της ασφάλειας στους ακαδημαϊκούς χώρους.
Σε δήλωσή της, η Γκελεστάθη εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες της προς τους παρευρισκόμενους, καθώς και προς τον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος τίμησε με την παρουσία του την εκδήλωση.
Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου τους εκατοντάδες φίλους μου καθώς και τον πρώην Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά που τίμησαν την εκδήλωση την οποία διοργάνωσα με θέμα «Ασφάλεια στα Πανεπιστήμια – Ώρα για Απολογισμό».

