Αν ο διπλανός μου στο αεροπλανο βήχει; – Βασικές απαντήσεις σε απορίες επιβατών

14 mins read

Χρήσιμες ερωταπαντήσεις σε βασικές απορίες επιβατών από το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, το Ελ. Βενιζέλος, για τους αφικνούμενους επιβάτες στα αεροδρόμιο.

-Υπάρχει διαδικασία απομόνωσης/καραντίνας για αφικνούμενους επιβάτες;

Οι επιβάτες που υποβάλλονται σε διαγνωστικό έλεγχο για COVID-19, είναι υποχρεωμένοι να παραμείνουν για 24 ώρες σε αυτοπεριορισμό στη διεύθυνση που θα δηλώσουν,μέχρι και την ανακοίνωση του αποτελέσματος του ελέγχου. Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα είναι αρνητικό αίρονται όλοι οι περιορισμοί κίνησης. Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα είναι θετικό, ο επιβάτης ενημερώνεται για τη διαδικασία καραντίνας που θα πρέπει να ακολουθήσει και λαμβάνει οδηγίες σχετικά. Δεν εφαρμόζεται πλέον διαδικασία 24ωρης φιλοξενίας σε ξενοδοχείο με μέριμνα του Ελληνικού Δημοσίου.

-Τι μέτρα έχουν ληφθεί για την απομόνωση αφικνούμενων επιβατών με ύποπτα συμπτώματα;

Προσωπικό του Αεροϋγειονομείου αναλαμβάνει τον έλεγχο του περιστατικού, διενεργεί τον προκαταρκτικό υγειονομικό έλεγχο και κάνει συστάσεις για περαιτέρω ενέργειες σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Αν κρίνεται αναγκαία η διακομιδή σε νοσοκομείο αναφοράς, αυτή πραγματοποιείται με κατάλληλα εξοπλισμένο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ

Ασυμπτωματικοί επιβάτες σε εγγύτητα με τα ύποπτα κρούσματα, ενδέχεται, με απόφαση του Αεροϋγειονομείου, να τεθούν σε καραντίνα και να παραμείνουν στον κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο του Αερολιμένα, έως τη μεταφορά τους σε νοσοκομείο αναφοράς.

-Τι συμβαίνει εάν ένας αφικνούμενος επιβάτης δεν αισθάνεται καλά (ήπια συμπτώματα);

Προσωπικό του Αεροϋγειονομείου αναλαμβάνει τον έλεγχο του περιστατικού, διενεργεί τον προκαταρκτικό υγειονομικό έλεγχο και κάνει συστάσεις για περαιτέρω ενέργειες, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. 

-Τι συμβαίνει σε περίπτωση που επιβάτης παρουσιάσει ύποπτα συμπτώματα πριν την αναχώρηση της πτήσης του ή αμέσως μόλις αφιχθεί;

Στην περίπτωση αυτή, ο επιβάτης μπορεί να επικοινωνήσει με τον τετραψήφιο αριθμό 1135 του ΕΟΔΥ, διαφορετικά η αεροπορική εταιρεία ή ο συμβαλλόμενος Φορέας Επίγειας Εξυπηρέτησης (ground handler) πρέπει να ενημερωθούν για περαιτέρω ενέργειες και ενημέρωση του Αεροϋγειονομείου.

Facebook Comments

Τελευταία Νέα