Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προτιμούν οι Ευρωπαίοι πολίτες για την ενημέρωσή τους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Ευρωβαρόμετρου.
Eιδικότερα, η μελέτη αναδεικνύει μια καθαρή μεταστροφή των συνηθειών πληροφόρησης, με την πλειονότητα των πολιτών και ιδιαίτερα στην Ελλάδα να στρέφεται στις ψηφιακές πλατφόρμες για ενημέρωση σε πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα. Παράλληλα, το φαινόμενο της παραπληροφόρησης εξακολουθεί να αποτελεί κρίσιμο ζήτημα σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Η Ελλάδα πρώτη στην ενημέρωση μέσω social media
Περισσότεροι από έξι στους δέκα Έλληνες (56%) δηλώνουν ότι ενημερώνονται κυρίως μέσα από τα social media, με την τηλεόραση να ακολουθεί σε μικρή απόσταση (54%).
Σε αντίθεση, ο μέσος Ευρωπαίος πολίτης εξακολουθεί να προτιμά την τηλεόραση ως βασικό μέσο πληροφόρησης (71%), ενώ μόνο το 34% των Ελλήνων εμπιστεύεται τον Τύπο (εφημερίδες, περιοδικά και διαδικτυακές εκδόσεις) – ποσοστό χαμηλότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (41%).
Η εικόνα αυτή υπογραμμίζει τη ραγδαία ψηφιακή στροφή του ελληνικού κοινού, που επιλέγει την αμεσότητα των δικτύων έναντι των παραδοσιακών μέσων.

