ΑρχικήΕπικαιρότητα«Πετάνε» τα έργα του σταθμού «Κολωνάκι» της νέας Γραμμής 4 του Μετρό...

«Πετάνε» τα έργα του σταθμού «Κολωνάκι» της νέας Γραμμής 4 του Μετρό (photo)

Με γρήγορους ρυθμούς προχωράνε τα έργα για τη γραμμή 4 του Μετρό.

Στα 35 μέτρα κάτω από το πολύβουο και πολυσύχναστο κέντρο της Αθήνας βρίσκονται σε εξέλιξη τα έργα του μετρό για τη γραμμή 4 και η δημιουργία ενός ακόμη σταθμού στο Κολωνάκι.

Το εργοτάξιο της ΑΒΑΞ στον σταθμό της πλατείας Κολωνακίου αποκαλύπτεται στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Γραμμή 4 ξεκινά από την Κατεχάκη και περνώντας από Ζωγράφου, Καισαριανή, Κολωνάκι, Εξάρχεια, Δικαστήρια Ευελπίδων και Κυψέλη φτάνει μέχρι το Γαλάτσι και το Άλσος Βεϊκου.

Η ακτινογραφία του σταθμού «Κολωνάκι»

Σήμερα η εκσκαφή του Ομίλου ΑΒΑΞ έχει φτάσει τα 28 μέτρα, ενώ το τελικό βάθος εκσκαφής θα φτάσει τα 35 μέτρα. Το εμβαδόν του σκάμματος ξεπερνά τα 2.000 τετραγωνικά μέτρα, ενώ το εμβαδόν του εργοταξίου τα τέσσερα στρέμματα. Δηλαδή, ο όγκος της εκσκαφής ισοδυναμεί με οκτώ 10όροφες πολυκατοικίες! Σε αυτό το μεγάλο σκάμμα του Κολωνακίου εργάζονται 35 εργαζόμενοι ενώ τις εργασίες «επιβλέπει» από ύψος 45 μέτρων, ο γνώριμος στους επισκέπτες του Κολωνακίου οικοδομικός γερανός.

Σύμφωνα με την ΑΒΑΞ, κάθε μέρα απομακρύνονται έως και 500 κυβικά μέτρα χώματος, ενώ έως το τέλος των εργασιών θα έχουν απομακρυνθεί 68.000 κυβικά μέτρα χώματος. Έως σήμερα έχουν απομακρυνθεί 53.000 κυβικά. Μάλιστα, ο σταθμός Κολωνάκι θα συνδέεται με σήραγγα που θα περνάει κάτω από τις Γραμμές 2 και 3, που ήδη λειτουργούν.

Μετά τις λεγόμενες πρόδρομες εργασίες, ο μηχανισμός της αναδόχου κοινοπραξίας έπιασε δουλειά πέρυσι τον Απρίλιο, στην πλατεία Κολωνακίου. Παρά το γεγονός ότι ο σταθμός παραδόθηκε στην ΑΒΑΞ, δέκα μήνες μετά την προβλεπόμενη ημερομηνία, ο χαμένος χρόνος έχει σχεδόν καλυφθεί και η ταχύτητα εξέλιξης του έργου είναι εντυπωσιακή. Προσφυγές και άλλες εκκρεμότητες είναι η αιτία που δεν έχουν παραδοθεί στην κοινοπραξία που κατασκευάζει το έργο, οι 6 από τους 15 εργοταξιακούς χώρους όπου θα κατασκευαστούν ισάριθμοι σταθμοί.

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ