ΑρχικήΕπικαιρότηταΠοιες μεγάλες αλυσίδες ρούχων λένε όχι στο click inside

Ποιες μεγάλες αλυσίδες ρούχων λένε όχι στο click inside

Η μεγαλύτερη αλυσίδα ένδυσης και στη χώρα μας, αυτή του πολυεθνικού ομίλου Inditex που εκπροσωπεί μεταξύ άλλων τα brands Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius κα, αποφάσισε να μην κάνει χρήση της συγκεκριμένης μεθόδου στα καταστήματα που διαθέτει στις «κόκκινες» περιοχές. 
Ήδη, λόγω της τεράστιας ζήτησης, είναι δύσκολο γι αυτή να τηρήσει σφιχτά χρονοδιαγράμματα στις παραδόσεις του click away. Εάν κάποιος σπεύσει να παραγγείλει σήμερα με τη συγκεκριμένη μέθοδο μέσω της online εφαρμογής οι προτεινόμενες ημερομηνίες παράδοσης είναι μετά από 10 μέρες! Μάλιστα τα καταστήματα του ομίλου κάνουν παραδόσεις μόνο σε προπληρωμένα online προϊόντα και δεν δίδουν τη δυνατότητα παραγγελίας και πληρωμής με pos.
Κάπως έτσι κρίθηκε ότι η «περιπέτεια» που επιφυλάσσει το click inside δεν αξίζει για το τελικό αποτέλεσμα που εκτιμάται ότι μπορεί να φέρει στα ταμεία των καταστημάτων. Ειδικά καθώς ο πελάτης θα πρέπει να έχει στη διάθεση του το ανώτερο 30 λεπτά προκειμένου να τηρηθεί ένας υποτυπώδης προγραμματισμός.
Από την άλλη η λυσίδα Η&Μ κλείνει κανονικά ραντεβού για Click inside.
Πηγή: protothema.gr