ΑρχικήΚόσμοςΝέα συνεργασία για την Μέγκαν Μαρκλ- Προτείνει online τα αγαπημένα της ρούχα...

Νέα συνεργασία για την Μέγκαν Μαρκλ- Προτείνει online τα αγαπημένα της ρούχα και παίρνει ποσοστά (photo)

Η Μέγκαν Μαρκλ λάνσαρε ένα νέο ψηφιακό κατάστημα, δίνοντας στους θαυμαστές της τη δυνατότητα να αγοράσουν τα αγαπημένα της ρούχα, αξεσουάρ και κοσμήματα.

Η Μέγκαν, κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου της σειράς της στο Netflix, μοιράστηκε με τους 2,6 εκατομμύρια ακολούθους της στο Instagram τον σύνδεσμο του e-shop «ShopMy».

Επίσης, σημείωσε ότι θα λάβει προμήθεια από κάποιες αγορές προϊόντων μέσω των συνδέσμων που μοιράστηκε.

Η πλατφόρμα «ShopMy» προορίζεται για «ελίτ δημιουργούς» ως τρόπος για να λάβουν έσοδα αν κάποιος αγοράσει ένα προϊόν μέσω ενός συνδέσμου που εκείνοι έχουν μοιραστεί, με τις προμήθειες να φτάνουν το 30%.

Η Μέγκαν περιέγραψε τα κομμάτια στο διαδικτυακό κατάστημα ως «μια συλλογή προσεκτικά επιλεγμένων πραγμάτων», προσθέτοντας ότι της είχε ζητηθεί επανειλημμένα να μοιραστεί ιδέες από την γκαρνταρόμπα της.

Τα ρούχα που έχει φορέσει στο παρελθόν έχουν γίνει ανάρπαστα και εξαντλούνται σε λίγα λεπτά. Ένα λευκό παλτό από τον Καναδικό οίκο «Line the Label», το οποίο φορούσε όταν ανακοίνωσε τον αρραβώνα της με τον Πρίγκιπα Χάρι τον Νοέμβριο του 2017, είχε τόσο μεγάλη ζήτηση που η ιστοσελίδα της μάρκας κατέρρευσε.

Έναν μήνα αργότερα, εθεάθη να κρατά μια τσάντα μεσαίου μεγέθους αξίας 500 λιρών (675 δολάρια) από την «Strathberry», με αποτέλεσμα το προϊόν να εξαντληθεί σε μόλις 11 λεπτά στις ιστοσελίδες της μάρκας, σε ΗΠΑ και Κίνα.

Η συλλογή περιλαμβάνει 32 κομμάτια. Πρόκειται για μία capsule γκαρνταρόμπα με ρούχα σε ουδέτερους τόνους, όπως λευκό, μπεζ, γαλάζιο και μαύρο από υφάσματα όπως λινό και κασμίρ.

Ανάμεσα στις προτάσεις περιλαμβάνονται ένα «τέλειο» λευκό βαμβακερό T-shirt, ένα ριγέ γαλάζιο πουκάμισο και ένα λευκό λινό παντελόνι, καθώς και πιο επίσημες επιλογές, όπως ένα μαύρο μάλλινο σακάκι και ένα μακρύ, βραδινό φόρεμα.

Τα περισσότερα προϊόντα προέρχονται από γνωστά brands όπως «Theory», «Reformation», «Polene», «Madewell» και «J Crew», ενώ η συλλογή περιλαμβάνει τόσο πολυτελείς όσο και πιο οικονομικές επιλογές.

Ένα παλτό από την «Uniqlo» κοστίζει 99 λίρες, ενώ ένα ζευγάρι καφέ δερμάτινα σανδάλια από την «Saint Laurent» πωλείται για 595 λίρες.

Σύμφωνα με την «ShopMy», οι προμήθειες που κερδίζονται από την πλατφόρμα κυμαίνονται συνήθως από 10% έως 30%, «ανάλογα με τη μάρκα ή τον έμπορο».

Η επιχειρηματική κίνηση της Μέγκαν Μαρκλ έρχεται μόλις λίγες εβδομάδες μετά την πρεμιέρα της σειράς της στο Netflix, που παρουσιάζει τη ζωή της στο σπίτι, και διάφορες δραστηριότητες που κάνει όπως η κηπουρική και η μαγειρική.

Πέρυσι, λάνσαρε επίσης μια lifestyle μάρκα, αρχικά με την ονομασία «American Riviera Orchard» και πλέον γνωστή ως «As Ever», που αποσκοπεί στην πώληση προϊόντων που καλλιεργούνται ή παράγονται από την ίδια.

Η μόδα, ο τρόπος ζωής και οι συστάσεις προϊόντων είναι πράγματα που η Μαρκλ έχει ασχοληθεί και στο παρελθόν.

Η Μέγκαν διαχειριζόταν το δικό της lifestyle blog, το «The Tig», για σχεδόν τρία χρόνια πριν το κλείσει τον Απρίλιο του 2017, λίγους μήνες πριν την ανακοίνωση του αρραβώνα της με τον Πρίγκιπα Χάρι.

Στο «The Tig», η Μέγκαν μοιραζόταν συμβουλές για ομορφιά, διατροφή και μόδα, συνταγές, και προτάσεις για ταξίδια.