Με άρθρο του στην «Αυγή» ο πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάκης Μπαλαούρας επιτίθεται στο βουλευτή του ΚΙΝΑΛ για το άρθρο του με τίτλο «Ανάμεσα σε Πολάκη και Μπογδάνο»!
Και υποστηρίζει τα εξής:
«Ατόπημα 1ο: Υπάρχει καμιά σύγκριση μεταξύ ενός από τα φοιτητικά του χρόνια κοινωνικού αγωνιστή της Αριστεράς και του, μέσω του σωλήνα του ΣΚΑΪ, ούλτρα ακροδεξιού Μπογδάνου; Ο Πολάκης, μαζί με τον Ξανθό, ανόρθωσαν το σύστημα Υγείας από την ολική κατάρρευση στην οποία το είχε οδηγήσει η συγκυβέρνηση Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ. Ο Μπογδάνος πήγε έξω από το Πολυτεχνείο για να ενθαρρύνει τις δυνάμεις καταστολής να το καταπατήσουν, ενώ ο Πολάκης πήγε στο Νοσοκομείο “Σωτηρία” να κάνει αυτοψία αποκαλύπτοντας τα ψέματα του διοικητή της, τα οποία «παραπλάνησαν» Μητσοτάκη – Τασούλα που δήλωσαν ότι λειτουργούν όλες οι 50 κλίνες ΜΕΘ, δωρεά της Βουλής, ενώ ο πρώην υπουργός αποκάλυψε ότι λειτουργούσαν μόνο οι 16! Ο Πολάκης ανάρτησε δικό του βίντεο, χωρίς την παρουσία άλλου ανθρώπου. Κακώς, αφού ξέρει ότι είμαστε στο στόχαστρο των φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ, δεν φόρεσε μάσκα… Έγκλημα καθοσιώσεως, όχι για το ξεσκέπασμα των κυβερνητικών ψεμάτων, αλλά της μάσκας Πολάκη, ενώ η συνάντηση Μητσοτάκη με Αρχιεπίσκοπο έγινε χωρίς μάσκες και οι «Ιαβέρηδες» Χαρδαλιάδες προσκυνούν και φιλούν το χέρι παπάδων και δεν τρέχει τίποτα…
Ατόπημα 2ο: Γράφει ο Μ. Κατρίνης «με το ψήφισμα των τριών κομμάτων (ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΜέΡΑ25), δίνοντας ρεσιτάλ ανευθυνότητας, ζητούσαν να γίνουν κανονικά οι εορτασμοί του Πολυτεχνείου, πυροδοτώντας την υγειονομική βόμβα».
Πού είδε ότι τα τρία κόμματα ζητούσαν αυτό;
Το κοινό κείμενο «καταδικάζει την κυβερνητική απόφαση, που απαγορεύει τις δημόσιες συναθροίσεις άνω των τριών ατόμων σε όλη τη χώρα, ως απόφαση βαθιά αντιδημοκρατική αλλά και αντισυνταγματική, όπως επισημαίνει και η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων, πλήττοντας τον πυρήνα του συνταγματικού δικαιώματος της συνάθροισης, επιβάλλοντας συνολική αναστολή της ελευθερίας συνάθροισης και όχι απλώς έναν ορισμένο τοπικό περιορισμό». Δηλαδή απαγόρευση «καθ΄ άπασαν την Επικράτειαν», που νοείται μόνο σε συνθήκες κατάστασης πολιορκίας…
Το ΚΙΝ.ΑΛΛ. θα μπορούσε να τιμήσει το Πολυτεχνείο, π.χ. στον χώρο του πρώην ΕΑΤ-ΕΣΑ, καταθέτοντας στεφάνι σε έναν από τους πολλούς τόπους μαρτυρίου και θυσίας, χωρίς να ακολουθήσει πορεία, όπως έπραξε η αξιωματική αντιπολίτευση. Δεν το έκαμαν, διότι έχουν «υποστεί πολιτική αγκύλωση, εξαιτίας όχι μόνο της μνημονιακής συγκυβέρνησής τους με τη σαμαρική Δεξιά, αλλά και της ‘σημιτικής’ μετάλλαξης της Κεντροαριστεράς σε ‘ακραίο Κέντρο’».
Ατόπημα 3ο: Ρωτά: «Είσαι με τη συντηρητική Δεξιά που χαϊδεύει τα ακροδεξιά στοιχεία στους κύκλους της ή με την πρώην κυβερνητική Αριστερά που συντηρεί επικίνδυνα ακραίες φωνές στους δικούς της κύκλους;». Δε μας αναφέρει όμως ποιοι είναι οι ακραίοι κύκλοι του ΣΥΡΙΖΑ. Ας είναι. Η εναλλακτική για τον Μ. Κατρίνη, προφανώς, είναι το ΚΙΝ.ΑΛΛ. (ή το ΠΑΣΟΚ). Ξεχνά ο βουλευτής του ΚΙΝ.ΑΛΛ. ότι το ώριμο ΠΑΣΟΚ, που άλλαξε το όνομά του για να ξεφύγει από την κατακραυγή των πολιτών που αισθάνονται, δικαίως, πως τους εξαπάτησε, δεν ζήτησε ούτε τη στοιχειώδη συγνώμη. Ξεχνά τον όρο PASOKification (ΠΑΣΟΚοποίηση), που σημαίνει διεθνώς τον ευτελισμό και καταποντισμό σοσιαλδημοκρατικών κομμάτων, που παραδόθηκαν στη Δεξιά και στον νεοφιλελευθερισμό.
Ατόπημα 4ο και πιο εξοργιστικό: Γράφει: «το ΠΑΣΟΚ (σ.σ.: και όχι το …ΚΙΝ.ΑΛΛ.) ήταν και θα είναι πάντοτε μπροστά στον εορτασμό του Πολυτεχνείου, κρατώντας την αιματοβαμμένη σημαία στην κορυφή της πορείας». Καταρχάς δεν εμφανίστηκε κανείς από το ΚΙΝ.ΑΛΛ. (ΠΑΣΟΚ), ούτε με σημαία ούτε χωρίς. Μόνο τρία στελέχη του κατέθεσαν εθιμοτυπικά στεφάνι, συνοδεία ΜΑΤ (!), χωρίς ενδιαφέρον να αναδειχθεί το πολιτικό μήνυμα της 17ης Νοεμβρίου.
Τα ερωτήματα είναι: Πού βρήκαν τη σημαία; Μήπως, κυριολεκτικά, την βούτηξαν; Τους ανήκει; Μέχρι πέρσι, μια δράκα ανθρώπων εμφανίζονται από το πουθενά, βγάζουν φωτογραφίες και εξαφανίζονται στο πουθενά…
Να επιστρέψουν άμεσα τη σημαία εκεί που ανήκει: Στους φοιτητικούς συλλόγους του Πολυτεχνείου ή στην Πρυτανεία ή, ακόμα καλύτερα, στον Σύνδεσμο Φυλακισθέντων και Εξορισθέντων Αντιστασιακών 1967-1974 (ΣΦΕΑ), όπου έχει ένα εξαιρετικό μουσείο της Αντιδικτατορικής Αντίστασης, που το επισκέπτονται χιλιάδες μαθητές, οι οποίοι ρωτούν για τη σημαία και γινόσαστε ρεζίλι…
Κρίμα, Μιχάλη Κατρίνη, θεωρούσα, ακούγοντάς σε στο ΣΥΡΙΖΑίϊκο «ρ/σ Κόκκινο», ότι θα ξεχώριζες από τους ΠΑΣΟΚους που ευτέλισαν ιδέες και οράματα. Δεν σε ταυτίζω ακόμα. Δεν ξέρω τι σε έκανε να γράψεις ένα… τέτοιο κείμενο, ποια διαπιστευτήρια θέλησες να δώσεις. Ο διάλογος και η σύγκληση προϋποθέτουν σεβασμό στις θέσεις του άλλου και όχι λιβελλογραφήματα, τύπου Άδωνι…».