ΑρχικήΕπικαιρότηταΠοια είναι η publicis, η εταιρεία στην οποία ο Τσίπρας ανέθεσε το...

Ποια είναι η publicis, η εταιρεία στην οποία ο Τσίπρας ανέθεσε το σχέδιο για επάνοδό του στην πολιτική

Η αποκαλυπτική φωτογραφία που δημοσιεύει το «Πρώτο Θέμα» δείχνει τον Αλέξη Τσίπρα στο αεροπλάνο, σε πτήση Αθήνα- Παρίσι να διαβάζει έγγραφο με τίτλο «Memo Publicis- Rebranding Alexis Tsipras».

Όπως προκύπτει λοιπόν, ο πρώην Πρωθυπουργός ενδιαφέρεται και έχει λάβει σχετική πρόταση από την κορυφαία γαλλική εταιρία διαφήμισης και επικοινωνίας προκειμένου να υπάρξει στρατηγική για την επιστροφή του στη δημόσια σκηνή, είτε αυτό αφορά στο ίδρυμα που θα φέρει το όνομά του, είτε την διαχείριση της υστεροφημίας του είτε κάτι άλλο.

Με όνομα βαρύ σαν ιστορία και εκλεκτό πελατολόγιο

Μετά το 1945, η μικρή διαφημιστική εταιρεία με έδρα το Παρίσι αναπτύχθηκε γρήγορα, καταφέρνοντας να γίνει η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία επικοινωνίας και διαφήμισης στον κόσμο. Μέρος της επιτυχίας της οφείλεται και στους στενούς της δεσμούς με κορυφαία στελέχη της γαλλικής κυβέρνησης και της ικανότητάς της να προσελκύει πελάτες από διαφορετικές βιομηχανίες.

Είναι μία από τις εταιρείες “Big Four“, μαζί με τις WPP, Interpublic και Omnicom. Η Publicis Groupe S.A. διευθύνεται από τον Arthur Sadoun και τα πρακτορεία της παρέχουν ψηφιακή και παραδοσιακή διαφήμιση, υπηρεσίες μέσων και υπηρεσίες μάρκετινγκ (SAMS) σε πελάτες από τη Γαλλία και το εξωτερικό.

Η εταιρεία αναλαμβάνει όλη τη γκάμα επικοινωνίας του εκάστοτε πελάτη της: κινητή και διαδραστική διαδικτυακή επικοινωνία, τηλεόραση, περιοδικά και εφημερίδες, ραδιόφωνο. Επιπλέον, η Vivaki της Publicis Groupe έχει αναπτύξει μια τεχνολογική πλατφόρμα που υποστηρίζεται από τις Microsoft, Google, Yahoo! και AOL Platform A, τεχνολογίες δηλαδή που προσφέρουν στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να στοχεύουν σε ειδικά κοινά ή και σε μια ενιαία καμπάνια σε πολλά δίκτυα.

Οι πελάτες της Publicis περιλαμβάνουν από τη Renault και την Heineken μέχρι το Netflix, την Cartier και το Carrefour.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ