ΑρχικήΠολιτικήΓ. Κεφαλογιάννης: «Μέσα στους επόμενους τρεις με τέσσερις μήνες η εικόνα του...

Γ. Κεφαλογιάννης: «Μέσα στους επόμενους τρεις με τέσσερις μήνες η εικόνα του ΟΑΣΘ θα αλλάξει»

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, χαρακτήρισε ως «υπερπροσπάθεια» τις ενέργειες οργάνωσης και συντονισμού που γίνονται καθημερινά, ώστε να βγαίνουν ολοένα και περισσότερα αστικά λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Κεφαλογιάννης διατύπωσε, παράλληλα, την εκτίμησή του ότι με τις προσπάθειες που δρομολογούνται «θα αλλάξει στο άμεσο μέλλον η κατάσταση που επικρατεί σήμερα».

Ακόμη, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, σε δηλώσεις του στο πλαίσιο σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, αναγνώρισε μεν τη βελτίωση που έχει επιτύχει η διοίκηση του οργανισμού τους τελευταίους μήνες, τονίζοντας ότι «το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο δεν βρίσκεται στην κατάσταση που θα θέλαμε».

Ακόμη, αναφέρθηκε  στις ενέργειες που προωθούνται, επαναλαμβάνοντας ότι τον Ιούνιο θα προκηρυχθούν δύο διαγωνισμοί για την προμήθεια λεωφορείων με leasing από τον ΟΑΣΘ και καινούργιων από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Παράλληλα, υπογράμμισε την πρόθεση της ηγεσίας του υπουργείου για την καταβολή επιπλέον χρηματοδότησης στον ΟΑΣΘ «που θα καλύψει ανάγκες κυρίως σε ανταλλακτικά και σε ό,τι άλλες εργασίες χρειάζονται για τα οχήματα».

Και πρόσθεσε ότι «μέσα στους επόμενους τρεις με τέσσερις μήνες η εικόνα θα αλλάξει και οι χρήστες των αστικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ θα δουν τη διαφορά και όταν προχωρήσει η συνεργασία με τα ΚΤΕΛ, αλλά και ο διαγωνισμός του ΟΑΣΘ για την προμήθεια λεωφορείων με leasing».

Ερωτηθείς για τη σύμβαση ΟΣΕΘ- ΚΤΕΛ- ΟΑΣΘ, ο κ. Κεφαλογιάννης απάντησε πως «περιμένουμε την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου τις επόμενες ημέρες, η οποία εφόσον είναι θετική, θα υπογραφεί και έτσι η κατάσταση θα αρχίσει σταδιακά να βελτιώνεται εντός Μαρτίου».

Μέσα με τέλη 2021 η προμήθεια των νέων λεωφορείων

Τέλος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών διευκρίνισε ότι οι δηλώσεις που έχουν γίνει «για 1.000 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη» αφορούσαν στις ανάγκες και των δύο οργανισμών στα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια, ενώ αναφορικά με τις αντικαταστάσεις σημείωσε: «Σίγουρα για Θεσσαλονίκη και Αθήνα θα γίνει προμήθεια περισσοτέρων των 750-800 λεωφορείων, αριθμός που προκύπτει από μελέτες που γίνονται και οι οποίες θα ολοκληρωθούν άμεσα αφού στόχος του υπουργείου είναι να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός ως τον Ιούνιο».