Ο οίκος Prince Oliver λανσάρει τη νέα του καμπάνια για το Φθινόπωρο και το Χειμώνα του 2026 με πινελιλές τέχνης επηρεασμένες από τον Πόλοκ, τον Μοντριάν και τον Καντίνσκι.
Τα ενδύματα, πρωταγωνιστές της καμπάνιας, λειτουργούν ως η τελική πινελιά σε αυτό το ζωντανό έργο τέχνης. Άλλοτε εναρμονίζονται με τη χρωματική γλώσσα του καμβά, και άλλοτε δημιουργούν έντονες αντιθέσεις που μεταμορφώνουν τη σύνθεση. Με κάθε αλλαγή, τα ρούχα επιβάλλουν τη δική τους αφήγηση πάνω στο μοντέλο-καμβά, δίνοντας νέα διάσταση στην εικόνα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η κλασική μουσική που συνοδεύει το βίντεο προσθέτει μια αίσθηση τελετουργικής κομψότητας· χτίζει ρυθμό, αναπνοή και μια ατμόσφαιρα που θυμίζει αργή, προσεκτική ζωγραφική διαδικασία, αλλά παράλληλα κάνει και μια αναφορά στο εκλεκτικιστικό dna του brand και την ειδίκευσή του στο formal ντύσιμο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Human Canvas δεν είναι απλώς μια καμπάνια μόδας — είναι ένα editorial δοκίμιο πάνω στη δημιουργία, όπου το σώμα, τα ρούχα και η τέχνη συνυπάρχουν ως ένα ενιαίο statement. Στο κέντρο του concept βρίσκεται ο custom καμβάς, δημιουργημένος αποκλειστικά για τη φωτογράφιση σε συνεργασία με γνωστό ζωγράφο.
Όσον αφορά τη συλλογή, πρωταγωνιστούν πουλόβερ, ζακέτες, μπουφάν, ημίπαλτα και φυσικά σακάκια και κοστούμια, σμόκιν και επίσημα ενδύματα, ωστόσο, πιστό στο δρόμο που έχει χαράξει το brand τα τελευταία χρόνια, το ενημερωμένο athleisure κάνει έντονη την παρουσία του. Σε όλα ξεχωρίζουν, οι απαλές και ποιοτικές υφές, τα χρώματα και το κολακευτικό πατρόν.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

