Τροχαίο Μονογυιού: Είχε απενεργοποιηθεί το σύστημα ευστάθειας

8 mins read

Στο τιμόνι της Ferrari που οδηγούσε ο Τζώρτζης Μονογυιός «κρύβονται» οι απαντήσεις για το πώς το μοιραίο όχημα βγήκε από την πορεία του και τυλίχθηκε αμέσως μετά την πρόσκρουση στις φλόγες.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο δεξί μέρος του τιμονιού, που παραπέμπει μάλιστα σε τιμόνι της formula 1.

Σύμφωνα με πραγματογνώμονα, η τέταρτη και πέμπτη θέση αφορά το traction control system, δηλαδή το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ενώ η πέμπτη σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το ESP.

Από τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης, προκύπτουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP). Η μη λειτουργία του ESP είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υπερστρέψει σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού, αναφέρει ο ΣΚΑΪ.

Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου της σφοδρής πρόσκρουσης και καύσης που είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει συντρίμμια οι ειδικοί δεν είναι σε θέση να απαντήσουν μετά βεβαιότητας ότι το ESP ήταν όντως απενεργοποιημένο ή δείχνει απενεργοποιημένο επειδή ενδεχομένως μετατοπίστηκε ο διακόπτης μετά το δυστύχημα.

Όσον αφορά τη φωτιά, υπάρχουν ενδείξεις ότι ξεκίνησε μετά την πρόσκρουση στο δέντρο, καθώς υπήρξε διαρροή καυσίμου από τη δεξαμενή που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού.

Επίσης, ο πραγματογνώμονας ερευνά και την ποιότητα των ελαστικών του αυτοκινήτου.

 

Facebook Comments